Jesteśmy polską firmą szkoleniową należącą do Grupy Job. Budujemy programy szkoleniowe tak, aby przełożyły się na efekty biznesowe u naszych Klientów. Szkolenia oferowane przez nas dostarczają uczestnikom konkretnych narzędzi podnoszących efektywność ich pracy, a Klientom pozwalają optymalizować koszty oraz budować przewagę konkurencyjną.
Dla jednego z naszych Klientów - sieci sklepów z wyposażeniem domu poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Sprzedawca
- profesjonalna obsługa klientów (oferowanie im pomocy przy zakupie oraz udzielanie informacji o asortymencie)
- dbałość o prezentacje produktu w dziale
- poszerzanie wiedzy o asortymencie
- doświadczenie w obsłudze klienta
- cierpliwość i uprzejmość w kontakcie z klientami
- umiejętność organizacji pracy
- kreatywność
- zainteresowanie dziedziną wyposażenia wnętrz
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjną stawkę godzinową 13 zł/h brutto
- pracę na 1/2 lub 3/4 etatu
Poznaj
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.
Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.