Sprzedawca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Wspieranie wizji firmy poprzez aktywną sprzedaż, działania operacyjne, dbanie o wygląd sklepu, pracę zespołową oraz doskonałą obsługę klienta. Podstawowym zadaniem na tym stanowisku jest zaangażowanie się w obsługę klienta podczas wykonywania codziennych obowiązków oraz powierzonych zadań.
Realizacja codziennych zadań:
Sprzedaż
- znajomość tygodniowych, miesięcznych oraz rocznych planów sprzedażowych
- zaangażowanie w zwiększenie średniej liczby sprzedanych produktów na paragonie
- zaangażowanie w zwiększenie średniej wartości na paragonie
- postępowanie zgodnie z procedurami
- podejmowanie wyzwania, w celu spełnienia wszystkich celów sprzedaży
Działania operacyjne
- utrzymywanie czystego i dobrze zorganizowanego sklepu
- dbanie o porządek na zapleczu sklepu
- przestrzeganie wszystkich zasad i procedur
Wygląd sklepu i koordynacja
- wsparcie dla terminowej realizacji wszystkich zaleceń wizualnych i merchandising’owych
- dbałość o ekspozycję towaru w sposób zgodny z wytycznymi
- pomoc przy procesowaniu towaru podczas dostaw
- promowanie wizerunku firmy
Praca zespołowa
- wykonywanie powierzonych zadań oraz dodatkowych obowiązków w sposób produktywny
- aktywne wspieranie oraz zaangażowanie się w pracę zespołową
- jeżeli wyznaczone zadania zostały wykonane, zaangażowanie się w wykonanie kolejnych oraz pomoc pozostałym pracownikom
- informowanie kierownictwa sklepu w przypadku wystąpienia problemu wśród pracowników
Obsługa klienta
- stosowanie się do standardów obsługi klienta
- obsługa klienta w ciągu 5-10 sekund od jego wejścia do sklepu
- konsultacja z kierownikiem sklepu w celu rozwiązania trudnych sytuacji z klientem
Obowiązki
- pełne zaangażowanie w wykonywanie wszystkich obowiązków i zadań w przydzielonej strefie sklepu
- wsparcie dla integracji dwóch celów: operacyjnego oraz związanego z wystrojem sklepu
- wsparcie, wdrażanie wytycznych i informacji zwrotnych (4C) od kierownika zmiany
- bezpośrednia współpraca i entuzjazm w stosunku do innych pracowników sklepu, kierownictwa i klientów
- stosowanie się do wszystkich zaplanowanych grafików zmian, przerw i czasu na posiłki
- współpraca z innymi sprzedawcami w celu maksymalizacji sprzedaży i wyników zespołu
- kształtowanie atmosfery radości i satysfakcji z pracy w sklepie
- realizacja wszystkich procedur i programów sklepu
- wspieranie wszystkich projektów w zakresie utrzymania porządku i czystości w sklepie
Dodatkowe obowiązki
- realizacja dodatkowo zleconych obowiązków
- przestrzeganie federalnych, stanowych oraz lokalnych przepisów pracy
- ochrona i zabezpieczenie powierzonego majątku spółki
- wspieranie programów testowych spółki
- przestrzeganie otwierania, zamykania i zmian wystroju sklepu zgodnie z potrzebami
Oczekiwane kompetencje i mocne strony
- dobra komunikacja i zdolności interpersonalne
- elastyczność związana z harmonogramem pracy
- orientacja na wyznaczony cel oraz pracę zespołową
- odporność na stres
- zachowanie poufności
- stosowanie się do regulaminów firmy, kodów, wytycznych, dyrektyw, zasad i procedur