Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa klientów salonu sprzedaży samochodów lub współpraca w terenie z klientem biznesowym Aktywne działania (również rozmowy telefoniczne) w kierunku pozyskania nowych klientów. Promocja pojazdów. Prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat, system czasu pracy podstawowy w godz. 7:30 – 15:30. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów i nawiązywanie z nimi relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych i cenowych, realizacja nałożonych celów sprzedażowych, monitorowanie...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
COLOP Polska Sp. z o. o. - renomowana firma handlowa z ponad 30-letnią tradycją z siedzibą w Bytomiu, oferująca innowacyjne produkty i nowoczesne technologie dla branży poligraficznej, biurowo-szkolnej i reklamowej oraz wielu pokrewnych sektorów poszukuje pracownika na stanowisko:
Sprzedawca w Biurze Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bytom
Opis stanowiska
telefoniczna sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej Spółki
nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami
utrzymywanie dotychczasowych kontaktów handlowych z Klientami stałymi
Wymagania
doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej sprzedaży
obsługa pakietu MS Office i znajomość podstaw oprogramowania CRM
konsekwencja w dążeniu do realizacji celów
umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
dyspozycyjność i zaangażowanie
wysoka kultura osobista i niekaralność
Oferujemy:
umowę o pracę na pełny etat i nowoczesny system motywacji (pensja plus premia uzależniona od wyników sprzedaży)
terminową wypłatę wynagrodzeń
narzędzia niezbędne w pracy
stałą bazę klientów
stabilną, ciekawą pracę w nowoczesnej firmie w miłej atmosferze
autorski system CRM i aplikację mobilną
szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
grupowe ubezpieczenie zdrowotne i karty mulitisport
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa klientów salonu sprzedaży samochodów lub współpraca w terenie z klientem biznesowym Aktywne działania (również rozmowy telefoniczne) w kierunku pozyskania nowych klientów. Promocja pojazdów. Prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat, system czasu pracy podstawowy w godz. 7:30 – 15:30. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów i nawiązywanie z nimi relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych i cenowych, realizacja nałożonych celów sprzedażowych, monitorowanie...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji