HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, dealera i serwisanta powszechnie cenionych marek samochodowych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Sprzedawca usług serwisowych i części zamiennych
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- aktywna sprzedaż usług serwisowych na powierzonym terenie
- obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych
- utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami
- realizacja planów sprzedaży firmy
- przyjmowanie zamówień na części zamienne
- przestrzeganie procedur magazynowych – przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów
- współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
Wymagania:
- minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w autoryzowanym serwisie samochodowym)
- doświadczenie w sprzedaży w branży motoryzacyjnej
- znajomość rynku części samochodowych
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do pracy w terenie
- mile widziane szkolenia sprzedażowe
Oferujemy:
- pracę w dużej firmie istniejącej na rynku od kilkudziesięciu lat
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- premie uznaniowe
- możliwość poszerzania kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych
- możliwość awansu w strukturze firmy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.