Cześć, jeśli tu zajrzałeś to znaczy, że być może powinieneś aplikować na to ogłoszenie!
Podstawowe zadanie, jakie będziesz wykonywał na tym stanowisku to sprzedaż sklepów internetowych IdoSell - czyli produktu naszego autorstwa. Masz szanse powiększyć grono naszych klientów, wkraczając wraz z nimi na nową ścieżkę budowania ich biznesu.
- Łatwości kontaktu 1 : 1 z klientem - komunikatywności, otwartości, uprzejmości,
- Umiejętności jasnego prezentowania idei i rozwiązań (np. opisów danych funkcji),
- Obsługi zgłoszeń i zapytań handlowych klientów,
- Pomocy klientowi w podjęciu decyzji oraz pomocy w doborze funkcjonalności do rzeczywistych potrzeb klienta.
- Doradzenie i przedstawianie korzystnych biznesowo rozwiązań,
- Kreatywnego poszukiwania nowych rynków, klientów i możliwości sprzedaży,
- Współpracy z zespołami merytorycznymi, wspieranie klienta wewnątrz struktury firmy,
- Prowadzenie klienta przez proces od zakupu do rozpoczęcia etapu wdrożenia,
- Efektywnego telemarketingu - ruch wchodzący (infolinia) i wychodzący (interakcja z klientem).
- Zdolności analitycznych, łączenia faktów, reagowania na sygnały klienta,
- Nawiązywania relacji długoterminowych z klientami, okresowego badania zadowolenia klientów,
- Opracowywania ofert, finalizacja i monitowanie wdrożenia,
- Nie musisz posiadać wiedzy technicznej, ale musisz dobrze poznać nasze produkty oraz rzeczywistość e-commerce, aby być partnerem w rozmowie z klientem. Znajomość naszego produktu lub produktu konkurencyjnego na pewno Ci pomoże na starcie.
- Doświadczenia sprzedażowego, predyspozycji sprzedażowych,
- Obsługi komputera na sprawnym poziomie (edytory tekstu i arkusze kalkulacyjne, dziedzinowe systemy wewnętrzne, inne narzędzie wspomagające pracę).
- Współdziałania z klientem w rozwoju jego biznesu - tak! Właśnie tak! możemy wraz z klientem wpływać na rozwój jego biznesu.
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację z zagranicznymi partnerami biznesowymi i klientami IAI - będzie to dodatkowy atut.
- Gotowości do okazjonalnych wyjazdów służbowych,
- Posiadanie prawo jazdy kat. B - nie jest to warunek konieczny.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość elastycznych godzin rozpoczynania pracy,
- Dowolną formę współpracy (umowa o pracę/B2B),
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju i awansów,
- Najlepszy sprzęt i biuro w Piastów Office Center - najnowocześniejszym biurowcu w Szczecinie,
- Pełne prywatne ubezpieczenie medyczne Medicover,
- Młody i bardzo kompetentny zespół w jednej z największych firm w Szczecinie, brak formalnej atmosfery,
- Możliwość pracy w Home Office.
- Wewnętrzne szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę z zakresu technologii webowych, e-commerce i obsługi klienta.
- Jeśli jeszcze Ciebie nie przekonaliśmy zajrzyj na stronę Dlaczego warto pracować w IAI? po więcej informacji.
Wynagrodzenie jest przyznawane na start na podstawie dotychczasowego doświadczenia. Podane wynagrodzenia są dla średniej ilości godzin pracy w miesiącu (168h).
- Początkowe wynagrodzenie dla Junior to od 6669 zł + VAT (umowa o pracę: około 4327zł brutto),
- Regular od 7356 zł + VAT (umowa o pracę: 4908 zł brutto),
- Senior 8703 zł + VAT (umowa o pracę: 6085 zł brutto).
- A dla jeszcze lepszych mamy stanowiska Lead (9487 zł + VAT) i Master (11844 zł + VAT).
Dodatkowym wynagrodzeniem jest premia miesięczna za realizację celów sprzedażowych.
Po trzecim miesiącu pracy każdy otrzymuje pełną opiekę medyczną Medicover, a po okresie sześciu miesięcy opieką objęta jest również rodzina. Po każdym roku pracy do wynagrodzenia doliczany jest stały dodatek stażowy w wysokości 150 zł miesięcznie. Więcej informacji na stronie Co oferuje IAI i dlaczego warto dla nas pracować?