Diabetyk24 to działający od 2010 r. sklep internetowy, którego głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Jesteśmy pierwszym tego typu sklepem w Polsce, a obecnie także liderem w diabetologii online. Diabetyk24 to także dwa punkty stacjonarne w Warszawie oraz jeden w Krakowie
Naszym największym dobrem jest zaufanie i opinia naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a załoga dysponowała ekspercką wiedzą z dzieciny diabetologicznych artykułów medycznych. W 2016 r. zostaliśmy wyróżnieni przez Opineo.pl za jakość naszych usług, na podstawie opinii naszych klientów.
Stale pracujemy także nad tym by dysponować pełną ofertą produktów dla diabetyków i by były one w konkurencyjnych cenach. Sprowadzamy nowe wartościowe produkty z zagranicy, uważnie słuchamy swoich klientów względem brakujących w naszej ofercie produktów.
Nasz stale rosnący zespół tworzą ludzie, którzy są związani z branżą diabetologiczną oraz prowadzeniem działalności handlowej i analitycznej od kilkunastu lat. Członkami zespołu są także osoby chore na cukrzycę i edukatorzy diabetologiczni.
- obsługa klientów sklepu stacjonarnego,
- obsługa klientów poprzez telefon i program do obsługi zgłoszeń (Zendesk),
- przyjmowanie zamówień i udzielanie informacji o ich statusach,
- udzielanie informacji o produktach,
- przygotowywanie dokumentów księgowych i przewozowych,
- sprawdzanie poprawności skompletowania zamówień.
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- posiadanie uprawnień do wydawania środków medycznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa NFZ z dn. 29czerwca 2016: technika ortopedy, fizjoterapeuty, technika farmaceutycznego, magistra farmacji, pielęgniarki, lekarza lub osoby z co najmniej wykształceniem średnim oraz kwalifikacjami nabytymi do dnia 10 lutego 2009 r w ramach kursu z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych),
- sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie,
- znajomość j. angielskiego na poziomie B1 lub wyższym,
- opanowanie i umiejętność pracy w stresie,
- uśmiech i pozytywne nastawienie do pracy,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub w e-commerce.
- znajomość zagadnień cukrzycy,
- doświadczenie w branży wyrobów medycznych lub farmaceutycznej,
- doświadczenie w pracy na programach do obsługi klienta (Zendesk),
- znajomość programu Subiekt GT.
- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
- dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
- umowę o pracę po okresie próbnym.