ManpowerGroup to światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, który od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. Obecnie ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju.
Dla naszego Klienta, firmy o ponad 20 letniej historii, która zajmuje wysoką pozycję na rynku w branży Agro, poszukujemy odpowiedzialnych i otwartych na Klienta kandydatów, na stanowisko:
Zadania:
• Obsługę Klientów sklepu rolniczego
• Aktywne doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu
• Przyjęcia i zamówienia towarów
• Odpowiednią ekspozycję towaru w sklepie
• Wykształcenia min. średniego (handlowe, ekonomiczne lub mechaniczne – będzie atutem)
• Min. 3 letniego doświadczenia na stanowisku sprzedawcy części lub pokrewnym w branżach: motoryzacyjnej, rolniczej lub budowlanej
• Biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych
• Zaangażowania w wykonywanie obowiązków
• Otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
• Zatrudnienie w znanej i rozwijającej się firmie
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie
• Pracę w doświadczonym zespole handlowców
• Oferta dotyczy pracy stałej!