ManpowerGroup Sp. z o.o. to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów .Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Dla naszego Klienta, firmy o ponad 20 letniej historii, która zajmuje wysoką pozycję na rynku w branży Agro, poszukujemy odpowiedzialnych i otwartych na Klienta kandydatów, na stanowisko:
Zadania:
· Obsługa Klientów sklepu
· Aktywne doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu
· Przyjęcia i zamówienia towarów
· Odpowiednia ekspozycja towaru w sklepie
· Wykształcenie min. średnie (handlowe, ekonomiczne lub mechaniczne – będzie atutem)
· Min.3 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedawcy części lub pokrewnym w branżach: motoryzacyjnej, rolniczej lub budowlanej
· Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
· Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
· Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
· Zatrudnienie w znanej i rozwijającej się firmie
· Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· Atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie
· Pracę w doświadczonym zespole
· Oferta dotyczy pracy stałej!