Ogłoszenie numer: 62953, z dnia 2009-04-02
Meghen Group Ltd.
Nasz klient jest wiodącą firmą na rynku Business Process Outsourcing, wyróżnioną wieloma nagrodami w tej dziedzinie, zlokalizowaną w ponad 100 krajach na całym świecie i zatrudniająca około 500 pracowników w Polsce.
W związku z dynamicznym dalszym rozwojem i zawieraniem nowych kontraktów z przodującymi firmami, klient ten obecnie poszerza swoją działalność w Warszawie i prowadzi kampanię rekrutacyjną na kilkanaście stanowisk
Specjalisty ds. Obsługi Klienta
z językiem niemieckim
Miejsce pracy: podkarpackie
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za odpowiadanie na przychodzące telefoniczne i mailowe zapytania od klientów oraz brała udział w dodatkowych międzynarodowych projektach.Wymagania
- Płynna znajomość języka niemieckiego oraz podstawowy poziom języka angielskiego
- Wykształcenie min. średnie
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość podstawowych aplikacji komputerowych
Oferujemy
- Stałe i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Świetne wynagrodzenie
- Atrakcyjne premie i nagrody
- Realne możliwości rozwoju i awansowania na wyższe stanowiska
- Płatne szkolenia
- Pracę w dynamicznym i międzynarodowym otoczeniu
- Uczestnictwo w imprezach firmowych
- Miłą atmosferę pracy
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin
- Nowoczesne biura zlokalizowane blisko linii tramwajowej i autobusowej
- Dla kandydatów mieszkających poza terenem Polski, firma oferuje pomoc w przeprowadzce
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.