Sukces zależy od pracy zespołowej!
STRABAG jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, dążący do celu i odpowiedzialni mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.Zostań częścią naszego zespołu!
BRVZ Sp. z o.o. świadczy usługi finansowo-księgowe, informatyczne, kadrowe i HR dla ponad 30 spółek Koncernu STRABAG SE. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wymagania:
- wykształcenie ekonomiczne
- dobra znajomość jęz. angielskiego (oraz mile widziana znajomość j. niemieckiego)
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- znajomość podstaw rachunkowości
- doświadczenie w zakresie obsługi gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych
Zadania:
- współpraca z bankami i spółkami operatywnymi koncernu w zakresie wystawiania gwarancji bankowych
- przygotowywanie dokumentacji dla banków w zakresie rachunków bankowych i kart kredytowych
- obsługa pożyczek wewnątrzgrupowych - przygotowywanie dokumentacji, uzgadnianie sald
- ewidencja transakcji rynku pieniężnego
Oferujemy:
- stabilną pracę w renomowanej międzynarodowej firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju umiejętności
- bardzo dobre warunki oraz narzędzia pracy
- pakiet świadczeń medycznych
- zapewniamy transport z Warszawy do siedziby firmy.
- w piątki pracujemy do godziny 12:30
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)