Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej niezbędnej do wzięcia udziału w przetargach. Zakres obowiązków obejmować będzie również monitorowanie procesu przetargowego oraz rynków, prowadzenie pełnej korespondencji z Zamawiającym, przygotowanie dokumentów budowy dla działu operacyjnego, przygotowanie wniosków o gwarancje wadialne i ubezpieczeniowe, weryfikacja ofert konkurencji, współpraca z Działem Prawnym, bieżące pozyskiwanie referencji po zakończonej umowie i przygotowanie wymaganych raportów.
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Umiejętność pracy w pakiecie MS Office;
- Znajomość zagadnień z zakresu Prawa Zamówień Publicznych;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- Pozytywne nastawienie;
- Zaangażowanie, rzetelność i odpowiedzialność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość programu Norma (mile widziana);
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności;
- Laptop i telefon komórkowy;
- Bezpłatne szkolenia w celu uzyskania dodatkowych umiejętności;
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego na życie, medycznego oraz karty Multisport;
- Przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy.