Jesteśmy firmą od ponad 20 lat działającą na rynku usług elektroinstalacyjnych w obiektach przemysłowych, użyteczności publicznej oraz energetyce zawodowej. Stawiamy na doświadczenie, wiedzę,
kompetencje, a także innowacyjność rozwiązań. Większość kadry to długoletni współpracownicy,
którzy rozwijają się wraz z nami.
W związku z rozwojem pionu administracyjnego
poszukujemy do naszego biura w Rzgowie:
Specjalistka / Specjalista ds. postępowań administracyjnych
Miejsce pracy: Rzgów
Opis stanowiska:
Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi:
- koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma)
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i projektów, (np. koncesja MSWiA, wnioski EKRK, Monitor Sądowy)
- pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do przetargów i prowadzenie pełnej archiwizacji dokumentów wg wytycznych
- współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną, nanoszenie zmian na dokumentach i ich odpowiednie opisywanie
- asystowanie Zarządowi Spółki w spotkaniach z obsługą prawną firmy, bądź kontrahentami, w celu późniejszego koordynowania wprowadzanych zmian
- poszukiwanie środków strukturalnych, dotacji i programów rządowych
Wymagania:
- doświadczenie min. rok na podobnym stanowisku (także jako specjalista ds. przetargów, umów, doradztwo prawne)
- wykształcenie kierunkowe: administracja, prawo lub kierunki pokrewne
- dobra znajomość pakietu Office i wysokie kompetencje językowe
- bardzo dobra organizacja pracy
- postawa proaktywna - umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań
- odpowiedzialność, sumienność
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej, realizującej duże przedsięwzięcia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- stałe godziny pracy od 08:00-16:00
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania