Ogłoszenie numer: 126583, z dnia 2010-11-26
RICCO POLSKA Sp. z o.o.
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, współpracująca z zagranicznymi sieciami handlowymi, poszukuje kandydatki na stanowisko:
SPECJALISTKA / ASYSTENTKA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY ZA GRANICĄ
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
- Realizacja polityki zakupowo-sprzedażowej.
- Aktywne utrzymywanie kontaktów z wybranymi Dostawcami oraz Klientami zagranicznymi.
- Analiza zapotrzebowania towarowego, negocjowanie cen oraz warunków współpracy.
- Obsługa dokumentów handlowych (fakturowanie – WZ, PZ, noty, reklamacje)
- Przygotowywanie ofert handlowych dla Klienta zagranicznego, indywidualny dobór asortymentu
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne(mile widziane wykształcenie kierunkowe – handel zagraniczny).
- Zdolności organizacyjne, komunikatywność.
- Zdolności matematyczno-analityczne i negocjacyjne.
- Znajomość programu WF-Mag i pakietu MS-Office.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę (po okresie próbnym 3 m-ce).
- Dużą samodzielność działania.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę z szerokim spektrum firm światowych.
- Pracę w zespole nastawionym na osiągnięcie celów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.