Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
SPECJALISTKA / ASYSTENTKA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY ZA GRANICĄ

SPECJALISTKA / ASYSTENTKA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY ZA GRANICĄ

RICCO POLSKA Sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
5112 dni temu

Ogłoszenie numer: 126583, z dnia 2010-11-26

RICCO POLSKA Sp. z o.o.

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, współpracująca z zagranicznymi sieciami handlowymi, poszukuje kandydatki na stanowisko:

SPECJALISTKA / ASYSTENTKA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY ZA GRANICĄ

Miejsce pracy: mazowieckie

 

Opis stanowiska

  • Realizacja polityki zakupowo-sprzedażowej.
  • Aktywne utrzymywanie kontaktów z wybranymi Dostawcami oraz Klientami zagranicznymi.
  • Analiza zapotrzebowania towarowego, negocjowanie cen oraz warunków współpracy.
  • Obsługa dokumentów handlowych (fakturowanie – WZ, PZ, noty, reklamacje)
  • Przygotowywanie ofert handlowych dla Klienta zagranicznego, indywidualny dobór asortymentu

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne(mile widziane wykształcenie kierunkowe – handel zagraniczny).
  • Zdolności organizacyjne, komunikatywność.
  • Zdolności matematyczno-analityczne i negocjacyjne.
  • Znajomość programu WF-Mag i pakietu MS-Office.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę (po okresie próbnym 3 m-ce).
  • Dużą samodzielność działania.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę z szerokim spektrum firm światowych.
  • Pracę w zespole nastawionym na osiągnięcie celów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.