Specjalista

Archiwum Państwowe w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
8 godz. temu
Archiwum Państwowe w Kielcach
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 146670

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze. Jest wyposażone w sprzęt komputerowy i biurowy. Pracownik obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie. Pracę wykonuje w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


W budynku są pomieszczenia socjalne wyposażone w sprzęt AGD.


Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Posiada  odpowiednio przystosowane ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. Oświetlenie jest rozproszone i nie wywołuje efektu olśnienia. W budynku oraz w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.


Budynek i teren wokół jest objęty monitoringiem wizyjnym. W budynku jest system kontroli dostępu.


Obok budynku jest przystanek autobusowy (autobusy nr 24 i 44).

Zakres zadań

  • Prowadzi całość spraw z zakresu płac, w tym: naliczenia, potrącenia, listy płac, rozliczenia ZFŚS, PPK, rozliczenia z US i ZUS, przelewy, korespondencję dotyczącą potrąceń z wynagrodzeń oraz z ZUS i US, wystawia zaświadczenia o zarobkach. Obsługuje programy w systemie Progman
  • Sporządza i składa deklaracje w US i ZUS
  • Rozlicza delegacje pracowników
  • Obsługuje finansowo umowy cywilnoprawne
  • Przygotowuje dane z zakresu prowadzonych spraw do sprawozdań, raportów, analiz, informacji i opinii
  • Kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym
  • Rozlicza dostawców i odbiorców oraz księguje dokumenty w systemie Progman. Reguluje płatności w systemie bankowym NBP
  • Wystawia faktury i dokumenty wewnętrzne za usługi archiwalne i inne
  • Analizuje na bieżąco wydatki i dochody budżetowe
  • Sprawdza wydatki budżetowe z planem finansowym i analizuje budżet zadaniowy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw z zakresu płac oraz księgowości
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących: rachunkowości, finansów publicznych, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego, ochrony danych osobowych, służby cywilnej
  • Znajomość zasad: sporządzania deklaracji do ZUS, sporządzania deklaracji podatkowych, dokonywania potrąceń z wynagrodzeń, dekretowania dokumentów finansowych
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa systemu Progman, obsługa programów TREZOR, PŁATNIK, e-ZUS, systemu EZD oraz systemu bankowego NBP
  • Szkolenia (kursy) z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i rachunkowości
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących pracowniczych planów kapitałowych
  • Systematyczność i odpowiedzialność, terminowość, sumienność, rzetelność

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń (kursów) z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i rachunkowości

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. J.Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzule: zgody i informacyjna dla kandydatów do pracy


Klauzula zgody


Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji


 


Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:


1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce,


2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@kielce.ap.gov.pl


3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r./ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych


4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji


5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 


6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego


7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Kontroli Dokumentacji

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Bakoma Sp. z o.o.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA: Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych. Nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej. Koordynowanie procesu windykacji. Segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu. Dbałość o stałą...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów; sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, przyznaniem i wypłacaniem świadczeń...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Referent (K/M/X) w Dziale Spraw Pracowniczych i Administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wysyłanie za pośrednictwem programu Płatnik...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
  • Projektant branży sanitarnej

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Będziesz odpowiadać za: pozyskiwanie materiałów niezbędnych do projektowania w zakresie branży sanitarnej, (m.in. map, warunków technicznych od gestorów); sporządzanie inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie branży sanitarnej, sporządzanie dokumentacji projektowych, rysunków,...