Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Radom
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 146134

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy
monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Sekcji Zamówień Publicznych usytuowane jest na 8 piętrze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Radomiu który jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania sie wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Na stanowisku występują następujące czynniki: krajowe wyjazdy służbowe ze zmienną częstotliwością na zewnętrzne szkolenia.
W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok wind).
Wejście do kompleksu budynków KWP w Radomiu mieszczących się przy ul. 11-go Listopada 37/59 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

Zakres zadań

  • Weryfikuje opis przedmiotu zamówienia i warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia co do zgodności z obowiązującymi przepisami, przygotowuje SWZ, sporządza i zamieszcza w szczególności: ogłoszenia o zamówieniu, o zmianie ogłoszenia, o wyniku postępowania, o udzieleniu zamówienia, o wykonaniu umowy na platformie e- Zamówienia odpowiednio w BZP lub przekazuje do publikacji w Dz.U.U.E., przekazuje informację o złożonych ofertach Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, weryfikuje elektroniczne podpisy, pobiera paczki archiwizacyjne elektronicznych dokumentów
  • Koordynuje proces zakupowy przy użyciu platformy zakupowej używanej przy elektronicznych zamówieniach
  • Nadzoruje pracę Komisji Przetargowej jako przewodniczący oraz nadzoruje prawidłowe prowadzenie dokumentacji
  • Kontroluje poprawność merytoryczną dokumentów przygotowywanych w związku z przeprowadzanymi zamówieniami
  • Koordynuje i kontroluje czynności związane z przygotowaniem i zawarciem umów a także dokonuje wstępnej weryfikacji zapisów w dokumentach stanowiących formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy następnie przedkłada do zaopiniowania radcy
  • Koordynuje i nadzoruje pracę sekcji w czasie nieobecności kierownika sekcji i dokonuje podziału zadań dla pracowników
  • Koordynuje procesem powstałym w wyniku wniesionych przez wykonawców odwołań do KIO bądź skarg do sądu
  • Koordynuje przebieg przydzielonych procedur przetargowych od początku do końca

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji publicznej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych
  • Otwartość na stałe doszkalanie się i zdobywanie nowej wiedzy
  • Sumienność i dokładność oraz odporność na stres, samodzielność działania i dobra organizacja pracy
  • Poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność rozwiązywania problemów: stanowczość/pewność siebie, umiejętność przekonywania i poprawnego wnioskowania
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i kryzysowych
  • Komunikatywność, kreatywność, samodzielność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • kopia dokumentu potwierdzającego legalność przebywania/pobytu na terytorium RP – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • obywatele Ukrainy, przebywający legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa nie muszą składać dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskieg
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP Mazowieckiej Policji- KWP z siedzibą w Radomiu) kserokopia przeszkolenia z zakresu zamówień publicznych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-27 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
Sekcja do spraw Doboru, Wydział Kadr i Szkolenia,
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Dokumenty w urzędzie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30


Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą
w Radomiu, adres: ul. 11 Listopada 37/59, 26 600 Radom;


Kontakt do inspektora ochrony danych: Zespół ds. Ochrony Danych Osobowych Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą
w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26 600 Radom, tel. miejski 47 701 22-14, 47 701 22-19, tel. Do sekretariatu Wydziału Bezpieczeństwa Informacji 47 701 22-17, fax 47 701 36-11, iod.kwp@ra.policja.gov.pl;


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


1.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4.    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5.    prawa te mogą ograniczać tylko zapisy innych ustaw


6.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:


7.    art. 6 ust. 1 lit. a,c RODO;


8.    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


9.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora...
  • Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
  • Starszy Inspektor w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej, w Biurze Organizacji i Zarządzania

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym w Biurze Inwestycji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

    MEDIKAR   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zatrudni Rejestratora/kę Medycznego/ą w Centrum Zdrowia Psychicznego w Konstancinie-Jeziornej. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
  • Talent Management & Learning Development Process Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
  • Referent / Referentka w Wydziale ds. Umów

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem inwestycji na nieruchomościach PKP S.A. oraz w ich sąsiedztwie, w tym projektowanie umów i porozumień; wydawanie zgód na dysponowanie terenem PKP S.A. na cele budowlane; rozpatrywanie wystąpień i...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...