Specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Lubelskim
Tomaszów Lubelski
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Lubelskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
Ogłoszenie o naborze Nr 145961

Warunki pracy


  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związane z przemieszczaniem się po poszczególnych piętrach budynku oraz po terenie otwartym KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żeromskiego 4. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, projektory, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. W przypadku zaistnienia sytuacji bezprecedensowej zwraca się o pomoc do przełożonego, od pracownika natomiast oczekuje się przedstawienia własnej propozycji rozwiązania problemu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – interesanci zainteresowani służbą i pracą w Policji, pracownicy ZUS, urzędu pracy, PFRON, sądu rejonowego, prokuratury w zakresie szkoleniowo-kadrowym.
  • Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Stefana Żeromskiego 4, w pomieszczeniu biurowym Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Tomaszowie Lubelskim na I piętrze. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd, winda, przystosowane sanitariaty) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych – bariery architektoniczne.

Zakres zadań

  • Planowanie przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie rocznych planów szkoleniowych oraz sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z doskonaleniem zawodowym realizowanym w jednostce.
  • Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji w zakresie właściwości komórki
  • Obsługa systemu KADRA – SWOP w celu wprowadzania i bieżącej aktualizacji danych w systemie.
  • Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych, przechowywanie, archiwizowanie oraz udostępnianie tych akt zgodnie z zachowaniem zasad określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych.
  • Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie opiniowania policjantów w celu terminowości ich sporządzania oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tej sprawie.
  • Prowadzenie spraw związanych z urlopami, zwolnieniami od zajęć służbowych policjantów, a także sporządzanie planów urlopów i prowadzenie ewidencji.
  • Wykonywanie czynności w zakresie zaopatrywania Komendy w pieczęcie i stemple służbowe oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności szkoleniowej KPP w Tomaszowie Lubelskim oraz sprawozdań dotyczących korpusu służby cywilnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji
  • Znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, kreatywność, asertywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się po 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu „Płatnik”
  • Umiejętność rozwiązywania problemów

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Lubelskim, Ul. Stefana Żeromskiego 4, 22-600 Tomaszów Lubelski

elektronicznie na adres: komendant.kpptomaszowlubelski@lu.policja.gov.pl; pliki spakowane, zabezpieczone hasłem podanym w treści wiadomości przesyłającej ofertę oraz numerem telefonu kontaktowego

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY


 


Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:


 


1.       Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Tomaszowie Lubelskim z siedzibą przy ul. Żeromskiego 4, tel. 47 8154 210 .


2.       Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Tomaszowie Lubelskim – e-mail: iod.tomaszowlubelski@lu.policja.gov.pl.


3.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o  służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.


4.       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.


5.       Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.


6.       Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.


7.       Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


8.       Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału  w wybranym procesie rekrutacji.


 


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendę Powiatową Policji w Tomaszowie Lubelskim podanych przeze mnie danych osobowych, wykraczających poza zakres określony w Kodeksie pracy oraz innych przepisach dotyczących zatrudnienia,  w związku z procesem rekrutacji.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43 ogłasza konkurs na staż urzędniczy w pełnym wymiarze czasu pracy w Sądzie Okręgowym w Lublinie, który zarejestrowany jest pod numerem Kd.110.33.2024, ilość wolnych stanowisk – 1. Zakres zadań wykonywanych na tym...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa umów z podmiotami zagranicznymi (w języku angielskim), obsługa systemu SAP (wprowadzanie faktur), zakupy finansowane przez Jednostkę (dla Katedr i Zakładów oraz organizacji studenckich i sekcji sportowych), prowadzenie wpłat...
  • Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
  • Starszy Inspektor w Wydziale Administracji, w Zespole do spraw obsługi kancelaryjnej, w Biurze Organizacji i Zarządzania

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Specjalista w Zespole Projektów Krajowych w Biurze Projektów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Pozyskiwanie informacji na temat możliwości finansowania ze środków krajowych działań podejmowanych w UWr. Upowszechnianie informacji o programach i konkursach wśród pracowników UWr. Wsparcie...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Asystent Higieny

    Polpharma Biologics   Duchnice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...