Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: zagrożenie korupcją, permamentna obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Wspiera prowadzenie bieżącej sprawozdawczości, dokumentacji i sprawy związane z rozliczeniem budżetu państwa
- Wspiera stanowisko do spraw rozliczeń projektów w zakresie spraw związanych z udzielaniem, monitorowaniem stopnia realizacji i rozliczaniem dotacji udzielanej Instytutowi Łączności – Państwowemu Instytutowi Badawczemu
- Prowadzi kontrolę pod względem finansowania wydatków dowodów księgowych, w tym kontrolę zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowym
- Prowadzi bieżącą obsługę sekretariatu w celu zapewnienia ciągłości działania Departamentu, w tym m.in. przygotowywanie bieżącej korespondencji do podpisu i dekretacji Dyrekcji Departamentu, przekazywanie korespondencji pracownikom stosownie do dekretacji
- Prowadzi rejestr dokumentów księgowych w ramach wydatków poniesionych z budżetu państwa i projektów realizowanych przez departament
- Przygotowuje opisy dokumentów księgowych w ramach budżetu państwa
- Weryfikuje raporty z postępu rzeczowo-finansowego projektów Departamentu i jednostek nadzorowanych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej roku w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej, ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC
- Kompetencje miękkie: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu rachunkowości i finansów publicznych