Specjalista

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
21 godz. temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 145724

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:



  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:



  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie,
  • zmienne warunki atmosferyczne

Narzędzia i materiały pracy:



  • komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:



  • winda,
  • brak podjazdu,
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • drzwi odpowiedniej szerokości,
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • przygotowuje formularze planistyczne na dany rok budżetowy, opracowuje i aktualizuje plany zadań inwestycyjnych, tworzy oraz aktualizuje programy inwestycji budowlanych, przygotowuje programy wieloletnie oraz dokonuje ich aktualizacji, występuje o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa
  • rozlicza inwestycje realizowane ze środków budżetu państwa, środków pochodzących z Unii Europejskiej, przygotowuje informację z wykonania wydatków przeznaczonych na finansowanie inwestycji w danym roku budżetowym, comiesięcznie przygotowuje zaangażowania i wykonania inwestycji na dany rok budżetowy
  • przygotowuje i składa wnioski o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
  • prowadzi wymaganą sprawozdawczość z realizowanych inwestycji/projektów, w tym wniosków o płatność pośrednią/końcową
  • przygotowuje we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu wnioski o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wnioski o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • prowadzi działania informacyjno-promocyjne, w tym przygotowuje materiały promocyjne i informacyjne oraz przygotowuje i umieszcza na stronie internetowej Urzędu informację na temat stanu realizacji projektów. Przygotowuje i przeprowadza w zakresie działań informacyjno-promocyjnych postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 130 000 złotych oraz współpracuje z komórką organizacyjną ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczanego
  • bierze udział w opracowaniu dokumentów proceduralnych wynikających z obowiązujących wytycznych. Uczestniczy w pracach komisji przetargowej (w tym w badaniu i ocenie złożonych ofert), bierze udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych inwestycji/projektów
  • monitoruje wykonania zaleceń wynikających z kontroli lub innych dokumentów, gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe (kierunek: europeistyka, ekonomia, ochrona środowiska, administracja, prawo, zarządzanie)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: pozyskiwania środków i prowadzenia inwestycji z budżetu państwa, pozyskiwania środków i prowadzeniu projektów unijnych
  • Znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących inwestycji finansowanych z budżetu państwa w zakresie wykonywanych zadań
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-24 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego


Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni,ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.


Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danychosobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor OchronyDanych"


Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania


Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:


- ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;


- ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;


- wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.


Podstawy przetwarzania danych:


- Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa zdnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6ust. 1 lit. b RODO.


- Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;


- Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej orazwyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności –jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jestrekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, wszczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publicznąi mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechniedostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadkukandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenieusług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.


Okres przechowywania danych


Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru anastępnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


Prawa osób, których dane dotyczą


Mają Państwo prawo do:


- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


- usunięcia danych osobowych;


- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu OchronyDanych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Informacja o wymogu podania danych


Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć wpostępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor / Starszy Inspektor / Specjalista w Zespole ds. Dostępności, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wdrażania funduszy europejskich

    Fundacja Rozwoju Regionu Rabka   Tarnów, ul. Słoneczna 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Informowanie o zasadach udziału w projektach realizowanych przez FRRR. Współpraca z Klientem na każdym etapie udziału w projekcie. Rozliczanie udzielonego dofinansowania (weryfikacja kompletności i spójności dokumentów, zgodność z warunkami BUR oraz PSF, weryfikacja intensywności...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów​

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działania 2.28 Startup Booster Poland) w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru, oceny projektów i zawierania umów;...
  • Specjalista ds. Pisania Projektów

    FUNDACJA IDYLLA   Warszawa, Blisko stacji metra Marymont    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis Opracowywanie i pisanie projektów, wniosków o dotacje oraz dokumentacji projektowej. Analiza wymagań i wytycznych dotyczących składania projektów i aplikacji o fundusze. Ścisła współpraca z zespołem w celu zrozumienia potrzeb i celów projektowych. Monitorowanie ogłoszeń o grantach...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...