Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 145001
Warunki pracy
- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
- zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- Prowadzi w programie "Windykacja należności" ewidencję należności z tytułu opłat za pobyt w jednostce Policji w celu wytrzeźwienia.
- Sporządza tytuły wykonawcze celem windykacji należności Skarbu Państwa, kierowanie ich do właściwych urzędów skarbowych oraz monitorowanie prowadzonych postępowań egzekucyjnych.
- Prowadzi postępowania administracyjne.
- Kompletuje dane osobowe i inne dane dłużników, niezbędnych do prowadzenia windykacji należności.
- Przekazuje do Zespołu Księgowości dane o powstałych zadłużeniach z tytułu zatrzymania do wytrzeźwienia celem ujęcia w księgach rachunkowych jednostki.
- Uzgadnia z Zespołem Księgowości stany zadłużeń z tytułu opłat za zatrzymanie do wytrzeźwienia.
- Sporządza i przekazuje do Zespołu Księgowości decyzje w sprawie umorzenia należności zmarłych dłużników oraz wykazu dłużników w przypadku gdy upłynął bieg terminu przedawnienia.
- Podpisuje dokumenty dotyczące pokrycia kosztów egzekucyjnych pod względem merytorycznym i formalnorachunkowym oraz przekazuje je do Zespołu Budżetu celem realizacji przelewów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o Policji, o finansach publicznych, kodeks postępowań administracyjnych, przepisów z zakresu windykacji należności.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność współpracy, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- Asertywność, komunikatywność, umiejętność konsultacji kwestii drażliwych i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe