Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Izby Administracji Skarbowej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek dostosowany do osób z niepełnosprawnością ruchową.
Zakres zadań
- Oblicza i ewidencjonuje w systemie kadrowo-płacowym wynagrodzenia, zasiłki z ubezpieczenia społecznego i inne świadczenia (w tym - pozapłacowe) dla pracowników i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz sporządza listy płac w celu dokonania wypłat w prawidłowej wysokości - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Oblicza składki na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne w celu prawidłowego przekazania imiennych dokumentów rozliczeniowych do ZUS, oblicza zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i wpłaty na PPK oraz inne zobowiązania pracowników - w celu dokonania prawidłowych potrąceń z wynagrodzeń i realizacji obowiązków płatnika składek, podatków, PPK i innych zobowiązań pracownika - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Sporządza i przekazuje odpowiedniemu organowi oraz podatnikowi (ubezpieczonemu), informacje PIT-11 oraz informacje o pobranych składkach na ubezpieczenie emerytalne dla pracowników i osób nieprowadzących działalności gospodarczej w celu realizacji ustawowych obowiązków informacyjnych przez płatnika składek ZUS i podatku PIT - w zakresie wskazanych jednostek organizacyjnych albo ich części bądź wybranej grupy pracowników (IAS, MUCS, pracowników spoza korpusu służby cywilnej i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej).
- Sporządza zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń do celów emerytalnych, rentowych i innych świadczeń o zarobkach w celu realizacji wniosku pracownika albo przedłożenia innym instytucjom i organom państwa.
- Sporządza listy płac dla pracowników dotyczące wypłat świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w celu realizacji wypłat świadczeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze rachunkowości, finansów lub płac lub powyżej 4 lat w administracji
- Znajomość przepisów prawa regulujących stosunek pracy i stosunek służby funkcjonariuszy celno-skarbowych, składki i świadczenia ZUS, składki na ubezpieczenie zdrowotne, wpłaty na PPK oraz podatek dochodowy od osób fizycznych
- Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
- Gotowość do uczenia się
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość obsługi komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Izba Administracji Skarbowej
ul. A. Felińskiego 2 B
01-513 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
IAS w Warszawie,
ogłoszenie nr 144669
Aplikacje można również składać w formie jednego pliku pdf na adres: nabory_warszawa.ias.warszawa@mf.gov.pl
w tytule e-maila należy wpisać:
IAS w Warszawie,
ogłoszenie nr 144669
lub elektronicznie przez ePUAP
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
· Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Warszawie z siedzibą przy ul. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, nr tel.: 22 561-80-01, 22 561-80-02, adres e-mail: kancelaria.ias.warszawa@mf.gov.pl
· Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel.: 22 56 89-393, adres e-mail: IOD.Warszawa@mf.gov.pl
· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
· Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
· Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- żądanie usunięcia danych w toku procesu rekrutacji oznacza wycofanie się z rekrutacji
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
· Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane