Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
Złotów
specjalista (mid)
praca stacjonarna
4 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Złotów
Ogłoszenie o naborze Nr 144233

Warunki pracy

· praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),


· możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,


· częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,


· oświetlenie naturalne i sztuczne,


· praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,


· praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,


· praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne,


· stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,


· pomieszczenie klimatyzowane,


· stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,


· narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,


· stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, na tej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników,


· zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,


· pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze), brak windy,  podjazd do budynku Komendy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, konieczność poruszania się po budynku, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Zakres zadań

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD;
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, prowadzenia sprawozdawczości archiwalnej, udostępnianie dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • wprowadzanie informacji z zakresu dokumentacji analityczno-syntetycznej prowadzonej przez Sekcję do baz danych;
  • organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
  • zastępowanie osoby prowadzącej sprawy kadrowo-płacowe w czasie jej nieobecności;
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kat. B
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietów MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • szkolenie archiwistów min. I stopnia lub doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego;
  • odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kategorii B
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-04 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. B. Domańskiego 48a
77 – 400 Złotów

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w
Złotowie z siedzibą przy ul. Domańskiego 48a; 77-400 Złotów.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (61-767
Poznań, ul. Masztalarska 3, tel. 61-222 05 85, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko służbowe w
Komendzie Powiatowej PSP w Złotowie.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie
dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia
dokumentów wymaganych w naborze do pracy będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnego postępowania kwalifikacyjnego z uwzględnieniem 3
miesięcy, w których komendant ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska – po tym okresie dokumentacja wraz z danymi zostanie trwale
zniszczona.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22-531 30 00, fax. 22-531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) , jeżeli
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowaniu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Piła, ul. Dzieci Polskich 26    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU: wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego, udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrative Specialist

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    8 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Lotniczego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Stażysta

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    2 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, zapewnienie techniczno - organizacyjne warunków do prawidłowego przebiegu postępowań sądowych, sporządzanie projektów pism zgodnie z wytycznymi przełożonego i/lub sędziego, czuwanie nad prawidłowym i terminowym...