Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych
- Miejsce pracy: parter budynku
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
- Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
- Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania szkodowe oraz współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w tym zakresie
- Przyjmuje od funkcjonariuszy środki pieniężne z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych i odprowadza je niezwłocznie na właściwe konto bankowe odpowiedniego Urzędu Skarbowego
- Przyjmuje i kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dokumenty finansowo – księgowe z zakresu transportu, z zakresu konserwacji uzbrojenia i sprzętu techniki specjalnej oraz za świadczenie usług medycznych
- Przyjmuje, sprawdza i przygotowuje do wypłaty faktury za wyżywienie osób zatrzymanych w PDOZ oraz współpracuje w tym zakresie z Wydziałem Zaopatrzenia KWP w Lublinie
- Realizuje nakazy sądowe na rzecz KPP w Krasnymstawie (tzw. nawiązki za nieuzasadnione interwencje)
- Prowadzi gospodarkę mieszkaniową
- Załatwia sprawy związane z wypłatą dopłat do wypoczynków, sporządza listy dodatkowych należności z tego tytułu
- Koordynuje powoływania komisji ds. inwentaryzacji
- Sporządza archiwizację oraz brakowanie zgromadzonych dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 756, 1030);
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- W przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - oświadczenie lustracyjne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497) – załącznik 1a do ustawy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzającego posiadania orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11,
22-300 Krasnystaw
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Krasnymstawie z siedzibą przy ul. Okrzei 11, tel. (82) 575 62 12.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
w Krasnymstawie– e-mail: iod.krasnystaw@lu.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.