Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Otwock
Ogłoszenie o naborze Nr 143734
Warunki pracy
- Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku;
- Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 (wymiar etatu 1) z możliwością zmiany godzin pracy wg. odrębnych ustaleń
- Załatwianie spraw służbowych poza jednostką,
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin;
- Oświetlenie sztuczne i naturalne;
- Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST)
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy i podjazd tylko do parteru, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, sporządzanie protokołów z narad i odpraw Komendanta Powiatowego
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby funkcjonariuszy i pracowników systemu codziennego, koordynowanie zadań dotyczących ewidencji czasu pracy i służby w Komendzie Powiatowej
- współuczestnictwo w sporządzaniu okresowych opinii funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- bieżące zasilanie programu SWD-ST danymi kadrowymi, innych programów/systemów
- prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych
- prowadzenie archiwum Komendy oraz kompleksowa realizacja zadań w obszarze archiwizacji i brakowania dokumentów
- realizowanie i koordynowanie zadań z zakresu skarg i wniosków
- zapewnienie poprawnego ewidencjonowania pieczęci
- znajomość i stosowanie, w swoim zakresie działania, przepisów o informacjach niejawnych oraz o ochronie danych osobowych
- sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
- wprowadzanie informacji z zakresu dokumentacji analityczno–syntetycznej prowadzonej przez Sekcję do baz danych
- przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby Komendy Powiatowej PSP w Otwocku, przestrzeganie Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej PSP w Otwocku
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz programów komputrowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
ul. Mieszka I 13/15 05-402 Otwock
parter- Sekretariat godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
W przypadku złożenia dokumentów listownie- decyduje data wpływu do Komendy w terminie do dnia 31.10.2024 r. do godz. 15.30.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane