Kuratorium Oświaty w Łodzi
Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 143823
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno–biurowych,
- budynek posiada częściowo udogodnienia dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek jest wyposażony w windę.
Zakres zadań
- obsługuje sekretariat Łódzkiego Kuratora Oświaty, w szczególności prowadzi elektroniczną i papierową obsługę dokumentów przekazywanych do podpisu Kuratora przez poszczególne komórki organizacyjne
- prowadzi ewidencję delegacji służbowych, pełnomocnictw oraz zaproszeń na uroczystości, w których uczestniczy Łódzki Kurator Oświaty lub osoba przez niego delegowana
- prowadzi terminarz spotkań i narad dla Łódzkiego Kuratora Oświaty oraz obsługuje te spotkania
- redaguje krótkie pisma na polecenie Łódzkiego Kuratora Oświaty
- udziela ogólnych informacji klientom urzędu oraz kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych (skaner, kopiarka, drukarka)
- komunikatywność i samodzielność
- wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy
- terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- solidność, dokładność, dyskrecja
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemu Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją (EZD)