Specjalista

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Białystok
praca stacjonarna
3 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 143537

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1. Praca w terenie
2. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


1. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych


2. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych


3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy z zakresu: nadzoru uczestników przygotowania i realizacji inwestycji, harmonogramu rzeczowego i finansowego, postępu prac oraz prowadzenie kontroli i monitoringu realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z warunkami umowy, celem właściwej i terminowej realizacji zawartych umów.
  • Bierze udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji oraz sprawdza i przygotowuje Kierownikowi Projektu dokumenty finansowe do płatności oraz prowadzi ewidencję postępu prac i rozliczeń finansowych, bierze udział w weryfikacji kwalifikowalności wydatków w oparciu o obowiązujące wytyczne dla projektów współfinansowanych z funduszy UE oraz monitoruje stan formalno-prawny, w celu właściwej i terminowej realizacji zawartych umów w tym dla zadań realizowanych a programów rządowych.
  • Bierze udział w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych, w ocenianiu wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, zamówień uzupełniających, roszczeń, itp.) oraz przygotowuje wnioski o zamówienia uzupełniające, celem właściwej i terminowej realizacji inwestycji, w tym inwestycji realizowanych z programów rządowych.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania wymaganych dokumentów do wniosków o współfinansowanie ze źródeł zewnętrznych oraz o uruchomienie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych, w tym zadań realizowanych z programów rządowych celem właściwej i terminowej realizacji inwestycji.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, bierze udział w prowadzonych kontrolach w okresach przeglądów, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas realizacji inwestycji, celem właściwej pod względem jakości, bezpieczeństwa i terminowości realizacji kontraktu.
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, finansowania, realizacji i rozliczenia inwestycji, celem właściwej i terminowej realizacji zadań. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Oddziału w zakresie opracowywania Programów Inwestycji oraz ich aktualizacji
  • Prowadzi wymaganą sprawozdawczość, archiwizuje dokumenty budowy, przekazuje komplety dokumentacji powykonawczej i operaty kolaudacyjne do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów, przygotowuje i archiwizuje wymaganą sprawozdawczość, w celu właściwej i terminowej realizacji obowiązków sprawozdawczych dotyczących zadania oraz sporządza wraz z rozliczeniem inwestycji dowody księgowe – przejęcie środka trwałego w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w rozbiciu na drogi, grunty i obiekty inżynierskie oraz przygotowuje materiały w celu zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji do użytkowania
  • Prowadzi monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowuje rekomendację działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia, w celu podjęcia terminowych i właściwych działań oraz prowadzi rozliczenia finansowe zadania inwestycyjnego, aż do jego ostatecznego rozliczenia oraz współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymogów pomocowych UE lub MIF oraz prawa polskiego, celem właściwego i terminowego finansowania i rozliczania inwestycji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów z zakresu FIDIC

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonej/urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. ( wzory oświadczeń znajdują się na stronie : https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach).
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-18 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok
Dokumenty można składać osobiście – na parterze w siedzibie urzędu (pn. 7:00-18:00; wt.-pt., 7:00 -16:00)
lub pocztą elektroniczną na adres bialystok.rekrutacja@gddkia.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:


1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej


3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny nałożony na Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne


4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności,
w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym


5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze


6) podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych


7) posiada Pani/Pan prawo do:


• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,


• wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,


• wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem


8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu


9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)


10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Augustów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Starszy referent w Centrum Kształcenia na Odległość

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Utrzymania Dróg i Mostów

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 600 - 6 800 zł brutto/mies.
    1 dni
    Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów. Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad...
  • Starszy referent w Sekcji Świadczeń Szpitalnych w Dziale Kontraktowania i Obsługi Świadczeniodawców w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88 D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: wykonywanie zadań związanych z zawieraniem i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju leczenie szpitalne, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Starszy referent w Dziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej i Ratownictwa Medycznego w Wydziale ds. Służb Mundurowych

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88 D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie sprawozdań, analiz i wniosków oraz monitoring realizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie właściwości rzeczowej Działu; obsługa merytoryczna i monitorowanie realizacji umów w zakresie właściwości Wydziału;...