Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
2. Zagrożenie korupcją.
3. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Zakres zadań
- Podejmuje i monitoruje działania komunikacyjne i promocyjne w celu budowania pozytywnego wizerunku MSZ jako pracodawcy przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji.
- Opracowuje, planuje kampanie promocyjne ukierunkowane na pozyskanie odpowiednich do wymogów stanowiska kandydatów do pracy. Dostosowuje strategie rekrutacyjne do zmieniających się warunków rynkowych.
- Dba o jakość i atrakcyjność przekazu rekrutacyjnego, współpracuje z uczelniami, organizacjami i fundacjami.
- Przygotowuje i uczestniczy w spotkaniach mających na celu zbadanie potrzeb informacyjnych, komunikacyjnych.
- Przygotowuje i aktualizuje informacje zawarte na stronie internetowej oraz stronie intranetowej MSZ w zakresie właściwości stanowiska.
- Inicjuje i prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej w obszarze polityki personalnej.
- Współpracuje z przełożonym przy opracowywaniu projektów aktów prawnych i instrukcji wewnętrznych - w zakresie właściwości stanowiska.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: współpracy z mediami, lub komunikacji społecznej, lub komunikacji wewnętrznej, lub marketingu, lub PR lub, prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych lub powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Wiedza z zakresu prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych, zarządzania informacją, znajomości narzędzi PR, pisania i redagowania tekstów informacyjnych, przygotowywania projektów/ materiałów audiowizualnych oraz graficznych z wykorzystaniem programów graficznych (np. Canva), prowadzenia projektów internetowych.
- Znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o służbie cywilnej, o służbie zagranicznej, ustawy o Prawie autorskim i Prawach pokrewnych, ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Umiejętność: współpracy, negocjowania, analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.