Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143204
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:https://ksp.policja.gov.pl/pl/dostepnosc/deklaracja-dostepnosci/55651,Deklaracja-Dostepnosci.html
Zakres zadań
- Sporządza w oparciu o plan zamówień publicznych dokumentację w zakresie przeprowadzenia procedury zamówienia usług i urządzeń teleinformatycznych o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
- Opracowuje zestawienia kosztów oraz sporządza analizy finansowe wydatków związanych z usługami i urządzeniami teleinformatycznymi oraz przygotowuje na ich podstawie projekt planu wydatków na rok następny z wykorzystaniem kalkulacyjnego programu komputerowego,
- Sporządza wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu publicznym, opis przedmiotu zamówienia, ustala wartość szacunkową zamówienia oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych,
- Sporządza plany zakupów realizowanych w ramach zamówień publicznych na podstawie zapotrzebowania komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji z uwzględnieniem kategorii zamówień publicznych,
- Analizuje dokumentację finansową pod względem zgodności zamawianych urządzeń i usług serwisowych oraz pozostałych usług łączności i informatyki z umowami, sprawdza otrzymywane faktury od kontrahentów zewnętrznych pod względem zgodności merytorycznej i finansowej,
- Uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych z ponoszonych kosztów finansowych w zakresie zakupywanych i użytkowanych urządzeń i systemów teleinformatycznych z wykorzystaniem kalkulacyjnego programu komputerowego,
- Uczestniczy w okresowych i doraźnych inwentaryzacjach w zakresie zgodności stanu faktycznego środków trwałych z ewidencyjnym oraz kontrolach stanu ilościowego sprzętu stanowiącego rezerwę wydziału,
- Analizuje i weryfikuje zapotrzebowanie na sprzęt łączności i informatyki oraz usługi teleinformatyczne pod względem zasadności ujęcia w planie budżetu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze rozliczeń finansowych
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych; o finansach publicznych;
- Umiejętność: obsługi kalkulacyjnych systemów komputerowych, sporządzania analiz finansowych, analizy i oceny,
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z Prawa Zamówień Publicznych,