Specjalista

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
Myszków
praca stacjonarna
7 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Myszków
Ogłoszenie o naborze Nr 142872

Warunki pracy

Praca przy komputerze, także poza siedzibą Inspektoratu, praca na VI piętrze, pomieszczenia biurowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - winda oraz drzwi o odpowiedniej szerokości

Zakres zadań

  • przyjmowanie korespondencji i jej wstępna weryfikacja w zakresie kompletności oraz właściwości rzeczowej i miejscowej Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
  • rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w sposób tradycyjny albo w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
  • obsługa petentów i udzielanie im informacji, wyjaśnień
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z przepisów wewnętrznych, w tym Instrukcji Kancelaryjnej oraz ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • przygotowywanie projektów pism, w tym zawiadomień, wezwań, postanowień, decyzji w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych
  • archiwizowanie akt spraw

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność, dyspozycyjność
  • Umiejętność organizacji pracy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
ul. K. Pułaskiego 6
42 - 300 Myszków
z dopiskiem na kopercie "Nabór - specjalista"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy referent w Wydziale Gospodarki Lekami w Dziale Refundacji i Rozliczeń Aptek

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami na realizację: zalecanych szczepień ochronnych w aptekach, programu pilotażowego w zakresie usług farmaceuty dotyczących zdrowia reprodukcyjnego, dyżurów w dni wolne od pracy lub dyżurów w...
  • Młodszy specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w Lecznictwie Szpitalnym w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju: leczenie szpitalne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na nowe świadczenia, analiza i weryfikacja...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Referent ds. administracyjnych (k/m)

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt z pracownikami firmy oraz z firmami zewnętrznymi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy referent w Centrum Kształcenia na Odległość

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...