Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
· Zagrożenie korupcją
· częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: opracowuje projekty aktów prawnych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo;
- Dokonuje analiz prawnych w obszarze wyceny nieruchomości i prowadzenia działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym w szczególności przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny przepisów;
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w ramach właściwości Wydziału;
- Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich w ramach właściwości Wydziału: przygotowuje odpowiedzi, prowadzi konsultacje, gromadzi materiały;
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie, etc. w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: analizuje aktualny stan prawny, planowane zmiany prawne, formułuje wnioski z przeprowadzanych analiz oraz przygotowuje propozycje do programu prac Ministra/Rady Ministrów, monitoruje bazy m.in. Elektronicznego Systemu Transpozycji Prawa Europejskiego (e-step) oraz uzupełnia tę bazę;
- Prowadzi analizy dotyczące rynku nieruchomości, w tym we współpracy z Głównym Urzędem Statystycznym w zakresie prowadzenia okresowych badań rynku nieruchomości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wyceny nieruchomości, gospodarki nieruchomościami
lub legislacji
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych,
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego i kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- myślenie analityczne,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DN 140
Decyduje data: wpływu do urzędu
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 96 70.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: ioddg@mrit.gov.pl
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe