Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142649
Warunki pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Szczegółowe informacje nt. otoczenia i warunków pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami opisaliśmy w punkcie dotyczącym dostępności.
Zakres zadań
- realizuje zadania z zakresu ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych
- realizuje zadania z zakresu utrzymania i rozwoju systemu integracji usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- realizuje zadania związane z utrzymaniem i rozbudową walidatorów: • danych GML w zakresie walidacji danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • powiatowych usług WMS i WFS
- dokonuje cyklicznej weryfikacji jakości danych egib udostępnianych poprzez powiatowe usługi WFS
- obsługuje zgłoszenia użytkowników serwisu geoportal.gov.pl dotyczących usług sieciowych
- utrzymuje usługi EGIB i GESUT publikowane przez GUGiK w imieniu starostów (w tym obsługa stosownych porozumień ze starostami)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub pokrewne (np. geoinformatyka, geoinformacja)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii lub w obszarze systemów informacji przestrzennej
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
- bardzo dobra znajomość standardów technicznych
- znajomość narzędzi GIS
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość narzędzi i technologii używanych do zarządzania danymi przestrzennymi
- umiejętność tworzenia usług sieciowych, w tym programowanie oraz zarządzanie danymi
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych