Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Opole
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa7 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 142402

Warunki pracy

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),


- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,


- praca w warunkach biurowych,


- stres związany z pracą pod presją czasu.

Zakres zadań

  • Prowadzi konta rozrachunkowe w zakresie uzgadniania i rozliczania należności ZUS z tyt. ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz funduszu pracy.
  • Prowadzi ewidencję księgową, sporządza sprawozdania dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przekazania ich do dyspozycji wyższego stopnia (KGP).
  • Podpisuje odpowiednie konta księgowe do danego wydatku, kosztu konta rozrachunkowego, a także księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej, dokładnej, rzetelnej informacji finansowej.
  • Sporządza procedury księgowe dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przedstawienia charakterystyki projektu, procesu obiegu jego dokumentacji, zasad i sposobu jego ewidencjonowania, obowiązków dotyczących sporządzania sprawozdań oraz informacji związanych z jego realizacją.
  • Uzgadnia wydatki i koszty ze wszystkimi dysponentami KWP w celu sprawdzenia i potwierdzenia zgodności poszczególnych wielkości finansowych, a także weryfikuje i wyjaśnia różnice.
  • Bierze udział w opracowaniu sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości oraz przy ewidencjonowaniu i rozliczaniu projektów pochodzących ze środków budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w obszarze finansów publicznych.
  • Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, kreatywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia do ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o podatku VAT, przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej i budżetowej, ustawy o Policji, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość obowiązujących przepisów związanych z pozyskiwaniem, ewidencją księgową, rozliczaniem, sporządzaniem informacji oraz sprawozdań finansowych i budżetowych w obszarze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich.
  • Umiejętność: stosowania przepisów w praktyce, obsługi programów komputerowych, analitycznego myślenia, pracy w zespole, organizacji pracy, argumentowania, syntezy, negocjacji, rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego,
  • znajomość w zakresie użytkowania Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego pracowników służby cywilnej,
  • Certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole

z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 44/2024 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) informujemy, że:


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Opolu z siedzibą przy ul. Korfantego 2, 45-077 Opole;Monitorowanie zgodności przetwarzania danych osobowych w KWP w Opolu zapewnia Inspektor ochrony danych. Można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kwp@op.policja.gov.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek).Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone zgodnie z Zarządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w przypadku trwałego zaprzestania działalności przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz organy i jednostki organizacyjne podległe temu ministrowi lub przez niego nadzorowane oraz akty niższego rzędu wydane na jego podstawie.Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.Pani/Pana dane nie mogą być przekazywane do innych instytucji.Prawa osób, których dane są przetwarzane zgodnie z Rozporządzaniem 2016/679: a) prawo żądania od Administratora dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, b) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania jej danych osobowych (dane kontaktowe Prezesa Urzędu: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.Administrator nie zamierza przekazywać danych poza teren Unii Europejskiej oraz organizacjom międzynarodowym.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Augustów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kielce, ul. Robotnicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, ul. Morawskiego 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Nowy Sącz, ul. Naściszowska 31    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sandomierz, Długosza 4a    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...