Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142144
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w zespole,
- zagrożenie korupcją,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, w godzinach 8.15 – 16.15,
- stały kontakt z urzędami i instytucjami zewnętrznymi oraz komórkami organizacyjnymi CLKP.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek, w jest dwupiętrowy, mieści się na terenie zamkniętym, chronionym przez pracowników ochrony Komendy Głównej Policji. Budynek nie jest wyposażony w windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, aby dotrzeć do budynku należy przejść przez bramę główną po schodach oraz dziedziniec,
- stanowisko pracy biurowej usytuowane jest na parterze budynku, do obowiązków należy też przemieszczanie się schodami do pomieszczeń na pozostałych kondygnacjach,
- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, mogą pojawić się trudności dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu,
- praca w pomieszczeniach zamkniętych przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- zagrożenia związane z przemieszczaniem się ludzi,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku brak windy, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- obsługuje systemy informatyczne (KSIP, LIMS), dokonuje przeszukań zbiorów i wytwarza korespondencję związaną z oznaczaniem, gromadzeniem i przetwarzaniem profili genetycznych i informacji w Zbiorze Danych DNA oraz w ramach przeszukań międzynarodowych,
- ocenia jakość dokumentacji i nadsyłanych pakietów kryminalistycznych w tym zarządzeń, przetwarza dane zawarte w zarządzeniach i weryfikuje poprawność nadesłanych danych, uzupełnia dane w systemach policyjnych,
- udziela konsultacji funkcjonariuszom Policji i przedstawicielom innych organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości w zakresie kompetencji Krajowego Punktu Kontaktowego ds. wymiany danych DNA,
- dokonuje rejestracji, modyfikacji, usunięć informacji w obszarze Zbioru Danych DNA, w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji,
- prowadzi szkolenia policjantów i pracowników Policji oraz uprawnionych organów ścigania w zakresie wykorzystywania informacji przetwarzanych w Zbiorze Danych DNA,
- sprawdza, waliduje i zatwierdza wyniki wzajemnych przeszukań w zbiorach danych DNA państw członkowskich UE i obsługuje Krajowy Punkt Kontaktowy ds. międzynarodowej wymiany danych DNA i prowadzi korespondencję z krajowymi punktami kontaktowymi pozostałych państw członkowskich UE.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi baz danych
- umiejętność obsługi komputera ze szczególny uwzględnieniem pakietu Office,
- znajomość aktualnych przepisów: ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji , ustaw z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny oraz Kodeksu Postępowania Karnego oraz aktów wykonawczych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność i dyspozycyjność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treść tych dokumentów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe biologiczne lub pokrewne,
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,