Specjalista

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
4 dni temu
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 141891

Warunki pracy

- Praca o charakterze administracyjno-biurowym


- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,


- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym


- naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy,


- opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne,


- Na stanowisku pracy występują zadania polegające na wyjazdach krajowych. Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym.


- Wyjazdy służbowe krajowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. 


- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka,skaner,kserokopiarka,niszczarka dokumentów).


- Obiekt przy ul. T.Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany jest częściowo dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jest winda),


- W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze).


- Brak  specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym  oraz głuchoniemym .


- Pomieszczenia biurowe dla pracowników oraz ich stanowiska pracy znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec), 


- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu firmy. 


 

Zakres zadań

  • Uczestniczy w administrowaniu oraz sprawowaniu bieżącego nadzoru nad nieruchomościami pozostającymi we władaniu Regionalnej Dyrekcji, w tym prowadzeniu ich ewidencji, gromadzeniu dokumentacji administracyjnych i eksploatacyjnych oraz uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli nieruchomości w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora we właściwym zarządzaniu mieniem posiadanym we władaniu.
  • Uczestniczy w przygotowaniu dokumentacji i prowadzeniu procedury oddawania w dzierżawę nieruchomości rolnych pozostających we władaniu Regionalnej Dyrekcji a także w nadzorowaniu realizacji zawartych umów dzierżawy, w tym uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli realizacji umów dzierżawy w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora w zapewnieniu właściwego gospodarowania posiadanym mieniem oraz realizacji niektórych zadań statutowych Regionalnej Dyrekcji.
  • Uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań zmierzających do zawarcia kluczowych dla funkcjonowania Urzędu umów (np. najem lokali na siedziby, dostawa mediów, usługi teleinformatyczne) oraz nadzorowaniu ich realizacji w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora w podejmowaniu decyzji, których celem jest zapewnienie właściwych warunków pracy pracownikom Urzędu oraz sprawne funkcjonowanie Urzędu jako organizacji.
  • Uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu procedur mających na celu wykonanie remontów, modernizacji i konserwacji posiadanych obiektów oraz w nadzorowaniu ich przebiegu w celu zapewnienia realizacji obowiązków Regionalnego Dyrektora jako władającego nieruchomościami.
  • Prowadzi Rejestr skarg i wniosków, czuwa nad przeprowadzeniem zgodnej z prawem procedury ich załatwienia oraz sporządza okresowe sprawozdania ze sposobu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora w realizacji obowiązków z tego zakresu.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań i/lub systemów organizacyjnych w Urzędzie w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora w stałym doskonaleniu organizacji i warunków pracy w Urzędzie.
  • Zapewnia obsługę organizacyjną i techniczną posiedzeń Regionalnej Komisji Ocen Oddziaływania na Środowisko i Regionalnej Rady Ochrony Przyrody oraz innych, powołanych przez Regionalnego Dyrektora zespołów opiniodawczo-doradczych w celu wsparcia Regionalnego Dyrektora w realizacji jego obowiązków.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy w obszarze administracji publicznej
  • - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która: w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • • umiejętność pracy w zespole • asertywność i umiejętność przekonywania • odpowiedzialność i rzetelność, • terminowość, samodzielność, • odporność na stres, • dobra organizacja pracy, • gotowość na wyzwania, • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - Oświadczenie o treści: Ja niżej podpisana/podpisany oświadczam , że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam(em) lub pełniłam(em) służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie byłam (em) współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-09 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 71 - 637 Szczecin
z dopiskiem (konkurs na stanowisko specjalista w ZOOiI - zastępstwo)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    To będziesz odpowiedzialny/a za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie i procesowanie kodów produktów na zamówienie (SAP, MDM) Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i...
  • Travel & Contracts Coordinator

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    About the department The Medical Affairs team is located in Coloplast HQ in Denmark. It includes 14 people of different nationalities whose main function is to engage with Healthcare Professionals (HCPs) in the medical community. The team is responsible for 9 global key opinion leader advisory...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...