Specjalista

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
specjalista (mid)
praca stacjonarna
8 godz. temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 141747

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:



  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:



  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie,
  • zmienne warunki atmosferyczne

Narzędzia i materiały pracy:



  • komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:



  • winda,
  • brak podjazdu,
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • drzwi odpowiedniej szerokości,
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • przygotowuje formularze planistyczne na dany rok budżetowy, opracowuje i aktualizuje plany zadań inwestycyjnych, tworzy oraz aktualizuje programy inwestycji budowlanych, przygotowuje programy wieloletnie oraz dokonuje ich aktualizacji, występuje o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa
  • rozlicza inwestycje realizowane ze środków budżetu państwa, środków pochodzących z Unii Europejskiej, przygotowuje informację z wykonania wydatków przeznaczonych na finansowanie inwestycji w danym roku budżetowym, comiesięcznie przygotowuje zaangażowania i wykonania inwestycji na dany rok budżetowy
  • przygotowuje i składa wnioski o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
  • prowadzi wymaganą sprawozdawczość z realizowanych inwestycji/projektów, w tym wniosków o płatność pośrednią/końcową
  • przygotowuje we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu wnioski o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wnioski o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • prowadzi działania informacyjno-promocyjne, w tym przygotowuje materiały promocyjne i informacyjne oraz przygotowuje i umieszcza na stronie internetowej Urzędu informację na temat stanu realizacji projektów.Przygotowuje i przeprowadza w zakresie działań informacyjno-promocyjnych postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 130 000 złotych oraz współpracuje z komórką organizacyjną ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczanego
  • bierze udział w opracowaniu dokumentów proceduralnych wynikających z obowiązujących wytycznych. Uczestniczy w pracach komisji przetargowej (w tym badanie i ocena złożonych ofert), bierze udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych inwestycji/projektów
  • monitoruje wykonania zaleceń wynikających z kontroli lub innych dokumentów, gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe (kierunek: europeistyka, ekonomia, ochrona środowiska, administracja, prawo, zarządzanie)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: pozyskiwania środków i prowadzenia inwestycji z budżetu państwa, pozyskiwania środków i prowadzeniu projektów unijnych
  • Znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość przepisów dotyczących inwestycji finansowanych z budżetu państwa w zakresie wykonywanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego


Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni,ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.


Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danychosobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor OchronyDanych"


Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania


Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:


- ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;


- ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;


- wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.


Podstawy przetwarzania danych:


- Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa zdnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6ust. 1 lit. b RODO.


- Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;


- Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej orazwyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności –jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jestrekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, wszczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publicznąi mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechniedostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadkukandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenieusług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.


Okres przechowywania danych


Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru anastępnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


Prawa osób, których dane dotyczą


Mają Państwo prawo do:


- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


- usunięcia danych osobowych;


- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu OchronyDanych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Informacja o wymogu podania danych


Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć wpostępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wprowadzania i Utrzymania danych

    Elektronika S.A.   Gdynia, 200m od SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Jednym z ciekawszych projektów jakie realizujemy w Elektronice jest Katalog Produktów. Najnowszą wersje tego narzędzia budujemy już piąty rok, bo stoi za tym ogrom tytanicznej pracy jaką wykonuje zaledwie kilka osób, przy wsparciu (mniejszym i większym) wielu inżynierów...
  • Technolog / Konstruktor

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    opracowywanie nowych konstrukcji; modyfikacja istniejących konstrukcji; sporządzanie dokumentacji technicznej; nadzór nad przebiegiem zadań produkcyjnych;
  • Specjalista ds. Elektrycznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w pracach komisji przetargowych, udział w pracach nad realizacją nowych obiektów Uniwersytetu oraz w pracach remontowych i modernizacyjnych, dokonywanie odbiorów prac remontowych...
  • Pracownik działu wycen z językiem angielskim

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych.
  • Kosztorysant zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
  • Technolog Przygotowania Produkcji

    Remontowa Shipbuilding S.A.   Gdańsk, blisko stacji SKM Politechnika    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: opracowywanie dokumentacji technologicznej na budowane statki i okręty oraz nadzór technologiczny; opracowywanie i aktualizacja instrukcji technologicznych i standardów budowy; nadzór nad jakością oraz opisywaniem dokumentacji konstrukcyjnej i opiniowanie kart pomiarów;...
  • Pracownik ds. analiz technicznych (koordynator procesu opiniowania i tworzenia dokumentacji technicznej)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: koordynowanie procesu weryfikacji i opiniowania opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych wewnątrz Spółki oraz przez zewnętrznych wykonawców w oparciu o planszę zbiorczą oraz projekty branżowe, wspieranie i wzajemna koordynacja...
  • Asystent Kierownika Projektu

    Mosty Katowice Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 405    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: pomoc w nadzorze nad pracami projektowymi, pomoc w koordynacji działań projektowych międzyzespołowych, sporządzanie harmonogramów cash-flow, sporządzanie raportów okresowych, sprawozdań z narad i spotkań projektowych, protokołów, zapewnienie kompletnej i terminowej...
  • Asystent Kierownika Kontraktu (Zespół 4/4)

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Sosnowiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej, organizacji postępowań przetargowych oraz uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu, udział w przygotowaniu...
  • Asystent Kierownika Projektu

    Mosty Katowice Sp. z o.o.   Katowice, ul. Rolna 12    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: pomoc w nadzorze nad pracami projektowymi, pomoc w koordynacji działań projektowych międzyzespołowych, sporządzanie harmonogramów cash-flow, sporządzanie raportów okresowych, sprawozdań z narad i spotkań projektowych, protokołów, zapewnienie kompletnej i terminowej...