Komenda Miejska Policji w Płocku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 141734
Warunki pracy
- Praca w administracyjno - biurowa, jednozmianowa /7:30-15:30/
- Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
- Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- Oświatlenie naturalne i sztuczne
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- Wymuszona pozycja ciała
- Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na drugim piętrze
- W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania składnicy akt m.in. poprzez przyjmowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej, brakowanie materiałów, którym upłynął termin przechowywania oraz udostepnianie przechowywanych materiałów.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jawnej w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku i jednostkach podległych.
- Opracowywanie, rejestrowanie oraz aktualicacja przepisów Komendanta Miejskiego Policji w Płocku oraz ich dystrybucja po jednostkach i komórkach podległych Komendantowi Miejskiemu Policji w Płocku.
- Organizowanie szkoleń dotyczących obiegu dokumentacji jawnej oraz archiwizacji zapewniając tym samym prawidłowe wykonywanie zadań z tej dziedziny w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku oraz podległych jednostkach/komórkach organizacyjnych.
- Uczestniczenie w kontrolach doraźnych sekretariatów oraz przekazaniach jednostek/komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie zbioru bibliotecznego.
- Zajmowanie się całokształtem zadań związanych z odbywaniem praktyk szkolnych/studenckich przez uczniów/studentów uczelni wyższych.
- Zapoznawanie się na bieżąco z pracą oraz zagadnieniami prowadzonymi przez innych pracowników Wydziału, w celu ich ewentualnego zastępstwa w wykonywaniu obowiązków w przypadku ich czasowej nieobecności w pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli ,,ściśle tajne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne"
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów i procedur dotyczących działalności archiwalnej w Policji
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych