Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
Kielce
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 141201

Warunki pracy

Praca w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kielcach, II piętro. Budynek wyposażony w windę.


Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Długotrwała pozycja siedząca.


Kontakty z klientem wewnętrznym, sporadycznie z przedstawicielami instytucji.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy dotyczące środków transportu będących w dyspozycji Inspektoratu w tym między innymi: wystawia karty drogowe, monitoruje zgłoszenia wyjazdów służbowych, wydaje dokumenty do wyjazdu, sprawdza ich wypełnienie po zwrocie oraz przygotowuje miesięczne zestawienia zużycia paliwa itp.
  • Monitoruje wpływy na rachunek dochodów, przygotowuje przelewy bankowe z tytułu uzyskanych dochodów na centralny rachunek dochodów budżetu państwa lub zwraca nadpłacone należności.
  • Przeprowadza kontrolę merytoryczną lub formalno – rachunkową dowodów księgowych, przygotowuje przelewy bankowe w oparciu o zaktualizowane zapotrzebowanie w systemie TREZOR, dokonuje wypłat gotówkowych i zapewnia stały zapas gotówki w kasie.
  • Przeprowadza kontrolę poleceń wyjazdu służbowego, weryfikuje prawidłowość wypełnienia w konfrontacji z kartami drogowymi, sprawdza prawidłowość naliczenia należności przysługujących z tytułu podróży służbowej w oparciu o obowiązujące przepisy.
  • Prowadzi ewidencję bloczków mandatowych, wydaje bloczki uprawnionym pracownikom oraz współpracuje z Izbą Administracji Skarbowej w zakresie zapotrzebowania na nowe bloczki, rozliczeń i zwrotu wykorzystanych.
  • Prowadzi sprawy administracyjno – gospodarcze związane z zaopatrzeniem w sprzęt, materiały biurowe, środki czystości i dezynfekujące itp.
  • Wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo – księgowego.
  • Nalicza wynagrodzenia i inne świadczenia dla pracowników oraz prowadzi rozliczenia w zakresie składek i podatków.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w działach księgowości
  • Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o Inspekcji Handlowej
  • Znajomość przepisów rozporządzeń: w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego umozliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
  • Prawo jazdy kategorii B

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-19 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach
ul. Henryka Sienkiewicza 76
25-501 Kielce
Sekretariat pok. nr 18

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Accounts Payable Specialist with Romanian

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards; Uploading bank statements and transactions; Handling queries related to invoices and payments; Assisting in performing month-end closing activities; Setting up new suppliers; Creating basic reports;...
  • Specjalista ds. księgowości z językiem włoskim

    Praca.pl   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Przetwarzanie faktur do płatności. Zarządzanie zobowiązaniami dla różnych podmiotów i dostawców. Realizacja transakcji i wykonywanie operacji księgowych, takich jak utrzymanie kont, wprowadzanie zapisów oraz uzgadnianie ksiąg rachunkowych. Analiza i interpretacja...
  • FP&A Analyst with French

    Aon   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
  • Head of Indirect Tax

    Klient portalu Praca.pl   świętokrzyskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Indirect Tax Compliance: Responsibility for European VAT compliance ensuring timely and accurate filing of VAT returns. Provide advice and support to clients on all Indirect Tax related matters. Process Improvement: Ensure process quality and identify areas for process improvement within the VAT...
  • Treasury Specialist

    JTI GBS   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Specjalista ds. Księgowości

    ArMa Biuro Rachunkowe Artur Janikowski   Szczecin, Kijewo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa księgowa, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPiR; Gromadzenie i wprowadzanie danych do systemu (faktury, wyciągi bankowe, raporty, dokumenty kadrowe) Analiza zapisów księgowych; Obsługa oprogramowania kadrowo-płacowego po przeszkoleniu; Stały kontakt z...
  • Specjalista w Sekcji Finansowej Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Wydział Biotechnologii, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa finansowa i administracyjna zespołów badawczych w ramach przyznanych środków finansowych. Obsługa finansowa projektów badawczych. Wystawianie umów cywilno-prawnych, delegacji służbowych...
  • A2R Expert

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about driving process transformation? Do you have a strong background in finance and a knack for utilizing technology to optimize processes? If so, we have an exciting opportunity for you to join our team as an A2R Expert. How you will make an impact: As the A2R Expert you will be...
  • Specjalista ds. Księgowości

    Dyrda Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa księgowa firmy; Wprowadzanie danych księgowych; Udział w miesięcznym raportowaniu; Nadzór nad płatnościami i bilansem;