Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.
Realizacja zadań wiąże się z:
- krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi
- zagrożeniem korupcją
- pracą pod presją czasu
Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio przystosowanych łazienek.
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumenty na potrzeby prowadzenia sprawozdawczości w zakresie rzeczowym i finansowym oraz niezbędne do rozliczenia poniesionych wydatków w ramach projektu pn. Wdrażanie Planu działań dla priorytetowych dróg przenoszenia inwazyjnych gatunków obcych;
- uczestniczy w przygotowaniu i realizacji działań projektowych oraz prowadzeniu i kompletowaniu dokumentacji projektowej, wszelkich działaniach administracyjnych i organizacyjnych, w tym monitoruje terminy realizacji zadań;
- uczestniczy w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie projektu, harmonogramu realizacji projektu i jego aktualizacjach, planowaniu budżetu i zapewnieniu środków na dany rok, wniosków o zapewnienie finansowania, wniosków o uruchomienie środków z rezerw celowych oraz korekt decyzji finansowych, jak również współpracuje z księgowością w tym zakresie;
- uczestniczy w pracach związanych z bieżącym monitoringiem realizacji zadań, przygotowuje niezbędne zestawienia. Monitoruje wydatki ponoszone w ramach projektu, pod kątem zgodności z odpowiednimi wytycznymi i poprawności prowadzenia dokumentacji finansowej projektu, w tym opisuje i archiwizuje dokumentację wydatków zgodnie z wytycznymi, a także odpowiada za bieżące uzupełnianie informacji w systemie SL2021;
- uczestniczy w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowań wyboru wykonawców zamówień publicznych w ramach projektu;
- wspiera przygotowanie, organizację i prowadzenie (w tym od strony technicznej m.in. przygotowanie materiałów, logistyka) szkoleń, spotkań, konferencji oraz działań informacyjno-edukacyjnych;
- odpowiada za wprowadzanie danych oraz dokumentacji do centralnego systemu teleinformatycznego udostępnionego przez Instytucję Wdrażającą;
- współpracuje z komórkami organizacyjnymi GDOŚ w celu prawidłowego wykorzystania środków projektowych, przygotowania dokumentacji projektowej oraz realizacji projektu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych lub w obszarze ochrony środowiska
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość wytycznych krajowych w zakresie projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym FEnIKS
- Podstawowa znajomość zasad zarządzania projektami
- Podstawowa znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i zamówień publicznych
- Umiejętność skutecznego komunikowania się
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
- Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie przyrody oraz o gatunkach obcych
- Przeszkolenie z zakresu realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleniaTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
z dopiskiem:
specjalista DRP-14/2024
Oświadczenia w wersji papierowej prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gdos/wzory-oswiadczen
Link do aplikowania online: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=85a8bf96eaff45a6be8671d606a54186
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane