Specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
16 godz. temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140756

Warunki pracy

Budynek przy al. Jana Chrystiana Szucha 2/4:


Do budynku przy al. Szucha 2/4 w Warszawie można dostać się drzwiami z poziomu chodnika, które znajdują się po prawej stronie przejazdu bramowego prowadzącego na dziedziniec wewnętrzny. Możliwy jest przejazd osoby na wózku inwalidzkim. W hallu głównym znajdują się schody wewnętrzne, lecz zainstalowano podnośniki umożliwiające pokonanie tej bariery architektonicznej osobom z niepełnosprawnością lub z potrzebą skorzystania z tego usprawnienia. Na parterze budynku, w pobliżu wejścia, znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy, w których zainstalowano przyciski z alfabetem Braille'a oraz kontrastowe wyświetlacze z numerami pięter, a także komunikaty głosowe. W budynku zastosowano kontrastowy system oznakowania drzwi i narożników, a wszystkie drzwi posiadają napisy w alfabecie Braille'a.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Zakres zadań

  • Realizuje kontrole wskazane przez przełożonych, w tym uczestniczy w pracach zespołu kontrolerów.
  • Przygotowuje niezbędne materiały do sprawnego przeprowadzenia czynności kontrolnych. Sporządza informacje, notatki służbowe, pisma, protokoły, programy kontroli, dokumentację pokontrolną oraz inną dokumentację, o której mowa w przepisach normujących zasady i tryb przeprowadzania kontroli oraz przedkłada je do zapoznania i akceptacji Naczelnikowi Wydziału Kontroli Administracji Publicznej.
  • Opracowuje analizy i opinie w zakresie właściwości Wydziału Kontroli Administracji Publicznej, w tym analizy dotyczące zasadności przeprowadzenia kontroli.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych przekazywanych do Departamentu w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
  • Zgłasza propozycje tematów do okresowych planów kontroli Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Prowadzi bezpośrednią współpracę z przedstawicielami podmiotów kontrolowanych w zakresie realizowanych zadań.
  • Współpracuje z Wydziałem Kontroli Służb Mundurowych oraz Wydziałem Koordynowania Kontroli i Nadzoru w obszarach wynikających z zakresu realizowanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w urzędach administracji publicznej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności uregulowań z zakresu administracji rządowej m.in. dotyczących kompetencji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, działów administracji rządowej, a także znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych, ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Obiektywizm, skrupulatność oraz dociekliwość
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego oraz kreatywność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze kontroli lub audytu

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego prawniczego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w urzędach administracji publicznej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze kontroli lub audytu), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DK-WKAP – specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Prawnik

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    Obsługa prawno – administracyjna projektów realizowanych przez firmę, Przygotowywanie i negocjowanie umów z dostawcami zagranicznymi, podwykonawcami i klientami w języku polskim i angielskim, Prowadzenie korespondencji firmowej w sprawach wymagających zaangażowania prawnego, Przygotowywanie...
  • Prawnik

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca zdalna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA: Obsługa prawna stosunków umownych z kontrahentami na etapie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów, w tym umów z kontrahentami zagranicznymi; Obsługa prawna stosunków pracy z pracownikami firmy; Przygotowanie dokumentów w celu uzyskania wszelkiego rodzaju zezwoleń;...
  • Prawnik / Radca Prawny

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się m.in.: Sporządzaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania korespondencji prowadzonej przez Spółkę z organami nadzoru; Nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z organami nadzoru; Opracowywaniem dokumentacji produktów i usług finansowych oferowanych przez...
  • Radca prawny / Adwokat / Prawnik

    MIRBUD S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...
  • Legal Advisor (Fixed-Term)

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like: Commercial legal advice and contract drafting to Aon business units mainly in the UK, Ireland, and EMEA. Advise on product development and legal documentation; Work with the business on client-related issues such as tender, submissions. Working together with Aon Law team...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    6 dni
    I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 56 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 30 sierpnia 2024 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w...
  • Legal Advisor

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like: Commercial legal advice and contract drafting to Aon business units mainly in the UK, Ireland, and EMEA. Advise on product development and legal documentation; Work with the business on client-related issues such as tender, submissions. Working together with Aon Law team...
  • Prawnik / Aplikant

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy prawnika / aplikanta, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w obsłudze prawnej firmy. Do Twoich obowiązków będzie należało: Reprezentowanie Zarządu jako pełnomocnik w sprawach związanych z działalnością firmy. Analiza akt spraw i przygotowywanie pism procesowych...
  • Radca prawny / Adwokat / Prawnik

    MIRBUD S.A.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...
  • Radca prawny / Adwokat / Prawnik

    MIRBUD S.A.   Jaworzno    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...