Specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140650

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Realizuje i monitoruje przebieg opiniowania projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych - analizuje projekt i przedstawia propozycje w zakresie wyboru komórki organizacyjnej, właściwej do rozpatrzenia projektu, kontroluje terminowość udzielania odpowiedzi, a także przygotowuje stanowisko Ministra, na podstawie uwag zgłoszonych przez komórki organizacyjne Ministerstwa
  • Wykonuje zalecenia Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu i przekazuje do komórek organizacyjnych Ministerstwa informacje o konieczności realizowania zadań nałożonych na Ministra, zawartych w protokołach ustaleń z posiedzeń Zespołu
  • Opiniuje pod względem prawnym, redakcyjnym i legislacyjnym projekty aktów normatywnych, innych dokumentów rządowych oraz programów, inicjowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa przekazywane m.in. do uzgodnień międzyresortowych i do podpisu przez Ministra oraz do podpisu „w porozumieniu” przez Ministra, a także akty normatywne wydawane przez innych ministrów
  • Sygnalizuje właściwym komórkom organizacyjnym potrzebę zmian regulacji prawnych, w celu usunięcia istniejących problemów prawnych, wypełnienia luki prawnej w aktach normatywnych lub dostosowania regulacji do obowiązującego stanu prawnego i postępu technologiczno-naukowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z opracowywaniem aktów prawnych lub w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądów w zakresie działania ministra właściwego do spraw aktywów państwowych oraz łączności
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Znajomość procesu legislacyjnego
  • Umiejętność obsługi systemów informacji prawnej (np. LEX, Legalis)
  • Umiejętności: pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, argumentowania, kreatywność, rzetelność, komunikatywność, analizy i syntezy informacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Aplikacja legislacyjna

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanej aplikacji legislacyjnej

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-08 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@map.gov.pl lub za pośrednictwem ePUAP –
w temacie wpisz: "Ogłoszenie nr 140650" - lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP: Warszawa, ul. Krucza
36/Wspólna 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 140650".

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691, z późn zm.), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Prawnik

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Obsługa prawno – administracyjna projektów realizowanych przez firmę, Przygotowywanie i negocjowanie umów z dostawcami zagranicznymi, podwykonawcami i klientami w języku polskim i angielskim, Prowadzenie korespondencji firmowej w sprawach wymagających zaangażowania prawnego, Przygotowywanie...
  • Prawnik

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca zdalna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Obsługa prawna stosunków umownych z kontrahentami na etapie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów, w tym umów z kontrahentami zagranicznymi; Obsługa prawna stosunków pracy z pracownikami firmy; Przygotowanie dokumentów w celu uzyskania wszelkiego rodzaju zezwoleń;...
  • Prawnik / Radca Prawny

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się m.in.: Sporządzaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania korespondencji prowadzonej przez Spółkę z organami nadzoru; Nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z organami nadzoru; Opracowywaniem dokumentacji produktów i usług finansowych oferowanych przez...
  • Radca prawny / Adwokat / Prawnik

    MIRBUD S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...
  • Starszy Specjalista ds. Kontraktów / Prawnik

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Kontraktów / Prawnika w szczególności należeć będzie: Sporządzanie umów i kontraktów z dostawcami, podwykonawcami oraz usługodawcami oraz udział w przygotowaniu kontraktów (w tym kontraktów EPC)...
  • Legal Advisor (Fixed-Term)

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like: Commercial legal advice and contract drafting to Aon business units mainly in the UK, Ireland, and EMEA. Advise on product development and legal documentation; Work with the business on client-related issues such as tender, submissions. Working together with Aon Law team...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 56 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 30 sierpnia 2024 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w...
  • Legal Advisor

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like: Commercial legal advice and contract drafting to Aon business units mainly in the UK, Ireland, and EMEA. Advise on product development and legal documentation; Work with the business on client-related issues such as tender, submissions. Working together with Aon Law team...
  • Prawnik / Aplikant

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Poszukujemy prawnika / aplikanta, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w obsłudze prawnej firmy. Do Twoich obowiązków będzie należało: Reprezentowanie Zarządu jako pełnomocnik w sprawach związanych z działalnością firmy. Analiza akt spraw i przygotowywanie pism procesowych...
  • Radca prawny / Adwokat / Prawnik

    MIRBUD S.A.   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa prawna kontraktów budowlanych oraz bieżące doradztwo prawne w toku realizowanych przez Spółkę inwestycji, opracowywanie, modyfikowanie i opiniowanie umów, aneksów, pism sądowych oraz innych dokumentów oraz sporządzanie opinii prawnych, wykonywanie innych...