Specjalista

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140687

Warunki pracy

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę spraw związanych z zaproszeniami i prośbami o spotkanie kierowanymi do Ministra, w tym analizuje zaproszenia/prośby o spotkanie, przekazuje je do właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa celem uzyskania opinii odnośnie zasadności udziału/spotkania Ministra w wydarzeniach z wnioskodawcą, przekazuje zaproszenia/prośby o spotkanie, wraz z opiniami, do decyzji Ministra.
  • Prowadzi obsługę procesu nadawania odznaczeń państwowych, orderów i odznak honorowych, w tym: weryfikuje wnioski o nadanie odznaczeń państwowych, orderów i odznak honorowych; przygotowuje wnioski o nadanie odznaczeń państwowych, orderów i odznak honorowych; prowadzi ewidencję/wykazy osób/firm proponowanych do nadania odznak; wydaje wnioskodawcom odznaki, odznaczenia i ordery.
  • Obsługuje interesantów, udziela informacji, w tym: kieruje interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników, udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo.
  • Archiwizuje dokumenty.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej / asystenckiej
  • Znajomość języka angielskiego poziom A2
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • Znajomość zadań i struktury organizacyjnej Ministerstwa Rozwoju i Technologii
  • Znajomość zadań i kompetencji członków kierownictwa Ministerstwa
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-08 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru BM_109

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:


1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 96 70.


2.      Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: ioddg@mrit.gov.pl


Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań w zakresie administrowania budynkiem, w tym m.in:​ realizowanie zadań z zakresu zapewnienia dostępności budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami; prowadzenie ewidencji powierzchni biurowej z podziałem na rodzaje pomieszczeń; aktualizacji planów...
  • Pracownik biurowy

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
  • Pracownik sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
  • Pracownik biurowy

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Asystent kierownika

    ICOSMO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło  pełny etat   4 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa agencyjna  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
  • Asystent / Asystentka w Biurze Zarządu

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...