Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
3 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 140009

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy. Korzystanie z samochodu służbowego. Praca wykonywana na w/w stanowisku ma charakter: biurowo- terenowy. Występuje praca na wysokości. Występują częste (min. kilka razy w tygodniu ) wyjazdy służbowe. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer , drukarka , kserokopiarka , niszczarka dokumentów , telefon ,fax Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • Wejście główne do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych • Budynek, w którym mieści się komórka organizacyjna jest: piętrowy - 2 - kondygnacyjny, pomieszczenia Wydziału Kontroli zlokalizowane są na 1 piętrze. Ze względu na brak podjazdu przy wejściu głównym dla osób niepełnosprawnych w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrze dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. • Budynek stwarza barierę architektoniczną dla osób mających trudności z poruszaniem się brak podjazdu/schody przy wejściu do budynku - ilość stopni: 2 • Budynek nie posiada windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Pomieszczenia sanitarno-higieniczne - nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. • Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw płacowych związanych z naliczaniem wynagrodzeń pracowników, zasiłków z tytułu ubezpieczeń chorobowych i wypadkowych, składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i fundusz pracy, zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych oraz wynagrodzeń z tytułu wykonywania czynności na podstawie zawartych umów cywilno-prawnych - samodzielna realizacja zadania.
  • Prowadzenie spraw kadrowych związanych z : nawiązywaniem stosunku pracy, jego trwaniem i rozwiązywaniem, sporządzaniem dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej w Inspektoracie, w tym umieszczanie na stronach BIP ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy przy zachowaniu przyjętej formy ich publikacji, prowadzeniem ewidencji czasu pracy, sporządzaniem sprawozdań do GUS, KPRM, prowadzeniem ewidencji badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych). Sporządzanie wymaganych dokumentów dotyczących: rozliczeń z ZUS w programie PŁATNIK oraz z Urzędem Skarbowym - samodzielna realizacja zadania.
  • Kompletowanie, wprowadzanie do programu e-Dok i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do dekretacji lub podpisu Podkarpackiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów, przekazywanie dokumentacji dla Wydziałów Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, wystawianie i prowadzenie rejestru upoważnień, delegacji służbowych, ewidencja skarg i wniosków. Prowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowo – technicznego oraz prowadzenie archiwum zakładowego Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Przygotowywanie do realizacji dokumentów administracyjnych, kadrowych, płacowych lub finansowych dotyczących wypłaty świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz redagowanie pism zlecanych przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora lub Kierownika Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego - samodzielna realizacja zadania.
  • Ewidencjonowanie dochodów budżetowych Inspektoratu, terminowe wysyłanie do zobowiązanych wezwań do zapłaty, upomnień oraz podejmowanie w stosunku do nich czynności zmierzających do wyegzekwowania zobowiązań w drodze egzekucji. Terminowe dokonywanie zwrotu dochodów budżetowych oraz kwartalnie naliczanie odsetek - samodzielna realizacja zadania.
  • Prowadzeniem kart drogowych i eksploatacji samochodów służbowych – samodzielna realizacja zadania.
  • Obsługa kasy gotówkowej Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, rozliczanie i sprawdzanie dokumentów do raportów kasowych oraz dotyczących wypłaty świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych WIJHARS - samodzielna realizacja zadania.
  • Kompleksowe planowanie spotkań, wyjazdów, delegacji służbowych Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora oraz przekazywanie dokładnych informacji w niniejszym zakresie. Prowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowo – technicznego oraz prowadzenie archiwum zakładowego WIJHARS - samodzielna realizacja zadania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w komórkach finansowych lub kadrach.

  • Znajomość przepisów prawnych: Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. Znajomość Rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek z dnia 2 lutego 2010 r., Rozporządzenia w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej z dnia 29 stycznia 2016 r.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Obsługa komputera, programów biurowych: Word, Exel, PowerPoint, Outlook.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień do kierowania samochodem - prawo jazdy kat. B.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r.kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeńswa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. i później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie 35-233 Rzeszów, ul. Lubelska 46
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta dotyczy naboru na stanowisko Specjalista, ogłoszenie o naborze nr 140009 ".
lub przez ePUAP: Skrytka ePUAP:/WIJHARS-RZ/SkrytkaESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. (RODO) informuję, że:


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych z siedzibą w Rzeszowie, ul. Lubelska 46, 35-233 Rzeszów.


2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji oraz archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


3. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:


a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,


b) art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa o służbie cywilnej,


c) art. 6 ust. 1  lit. a RODO oraz art 9 ust. 2 lit. a RODO.


4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.


5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, a po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub od dnia zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata i po tym okresie komisyjnie zniszczone.


6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Rzeszowie w zakresie procesu rekrutacji oraz utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych.


7. W wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.


8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:


a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,


b) sprostowania swoich danych na podstawie art. 16 RODO,


c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów,


d) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.


9. Podanie danych osobowych wynikających z art 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej przez osobę przystępującą do naboru jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Bez podania wymaganych danych osobowych udział w naborze nie będzie możliwy.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


10. Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu.


11. Pani/Pana  dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.


12. Inspektor ochrony danych w WIJHARS w Rzeszowie jest dostępny pod adresem e-mail: nadzor_rzeszow@ijhars.gov.pl, tel. 17 853 34 38, do którego można kierować pytania, wnioski i żądania w sprawach ochrony danych osobowych.


 


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Windows / Wirtualizacji

    PGE Systemy S.A.   Rzeszów    praca zdalna / hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój Projekt oraz zadania: Zarządzanie i administrowanie powierzonymi systemami Windows Serwer, Vmware. Aktualizowanie na bieżąco dokumentacji technicznych powierzonych obszarów; Prowadzenie dzienników systemowych oraz wypełnianie dzienników Prac Planowych i Awarii w narzędziu...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;