Specjalista

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
4 dni temu
Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Sanitarnego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139338

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI piętrze. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

Zakres zadań

  • Wspomaga opracowanie Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego do planowania działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Planu zasadniczych zamierzeń Głównego Inspektoratu Sanitarnego
  • Realizuje zadania w zakresie nadzoru na działalnością organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w tym wspomaga działania dotyczące okresowej sprawozdawczości stacji sanitarno-epidemiologicznych, a także opracowuje okresowe informacje o stanie i działalności bieżącej organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Wspomaga działania w zakresie kontroli zarządczej w Głównym Inspektoracie Sanitarnym, w tym w szczególności opracowanie planu działalności Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz sprawozdania z jego wykonania, oświadczenia o stanie kontroli zarządczej oraz analizy ryzyka w Głównym Inspektoracie Sanitarnym
  • Uczestniczy w pracach mających na celu zapobieganie i przeciwdziałanie korupcji w Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Opracowuje projekty wewnętrznych regulacji, wytycznych, sprawozdań okresowych i analiz dotyczących funkcjonowania kontroli zarządczej w Głównym Inspektoracie Sanitarnym
  • Przeprowadza analizy skuteczności i efektywności działań w komórkach organizacyjnych Głównego Inspektoratu Sanitarnego w zakresie funkcjonowania kontroli zarządczej, a także inicjuje i prowadzi działania, których celem jest usprawnienie funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w szczególności w zakresie zmian przepisów
  • Realizuje zadania wynikające z nadzoru Głównego Inspektora Sanitarnego nad granicznymi stacjami sanitarno-epidemiologicznymi w zakresie organizacyjnym, w tym koordynuje sprawy związane ze statutami i regulaminami organizacyjnymi granicznych stacji sanitarno-epidemiologicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Znajomość przepisów oraz wytycznych dotyczących kontroli zarządczej
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenie/staż pracy, tj. świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od obecnego pracodawcy. W przypadku gdy wymagane jest niezbędne doświadczenie zawodowe/staż pracy w konkretnym obszarze, a z przedstawionych dokumentów nie wynika jednoznacznie ich spełnienie, należy do wymienionych dokumentów dołączyć zakres obowiązków lub opis stanowiska pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-10 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Sanitarny ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Sanitarny z siedzibą przy ul. Targowej 65, 03-729 Warszawa, zwany dalej „Administratorem danych”.


2. Z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora danych może się Pani/Pan kontaktować:


1) pocztą tradycyjną na adres: Inspektor Ochrony Danych, Główny Inspektorat Sanitarny, ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa;


2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@sanepid.gov.pl.


3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Głównym Inspektoracie Sanitarnym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych) w związku z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy i art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409) oraz udzielonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe niewymagane przez wskazane akty prawne, przy czym Administrator danych zastrzega, że nie oczekuje przekazywania tego typu danych.


4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom zapewniającym na rzecz Administratora danych obsługę techniczną i informatyczną (takim jak dostawcy oprogramowania, podmioty świadczące usługi serwisowe, hostingowe) na podstawie zawartych z tymi podmiotami umów powierzenia przetwarzania danych osobowych lub podmiotom zapewniającym obsługę prawną na rzecz Administratora.


5. Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.


6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej i zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru lub zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.


7. Posiada Pani/Pan prawo do:


1) żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;


2) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;


3) cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne.


8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Głównym Inspektoracie Sanitarnym. Administrator danych nie wymaga podawania przez Panią/Pana jakichkolwiek innych danych niż te wskazane bezpośrednio w przytoczonych wyżej przepisach prawa, jeżeli jednak zdecyduje się Pani/Pan podać inne dane, Administrator danych przyjmie, że są one przekazane na zasadzie dobrowolności i za wyrażoną przez Panią/Pana zgodą. Dane te nie będą jednak brane pod uwagę w prowadzonym procesie naboru.


9. Pani/ Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Finansowych

    PHZ Baltona S.A.   Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z bankami, firmami konwojującymi oraz firmami obsługującymi płatności. Przygotowywanie cash flow. Dbałość o porządek i prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Dbałość o wysoką jakość usług. Współpraca ze spółkami zagranicznymi. Procesowanie...
  • Specjalista – Asystent finansowy w Dziale Rozwoju Ośrodków Partnerskich (SOWA)

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Inicjatywa „SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 50 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w...
  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Specjalista ds. Kontrolingu Operacyjnego

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa Twoją rolą będzie: przygotowywanie okresowych statystyk i raportów; analiza poprawności danych i raportowanie niezgodności; tworzenie raportów ad hoc na zlecenie przełożonego.
  • Główny Księgowy / Głowna Księgowa

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 godz.
    Zakres Twoich obowiązków: Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych. Terminowe tworzenie obowiązujących raportów księgowych. Przygotowanie i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Fieldorfa 40    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Fieldorfa 40​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Rozliczanie świadczeń zdrowotnych (zabiegów, chemioterapii, badań). Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Obsługa portalu SZOI. Sporządzanie zestawień i analiz.​
  • Starszy Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6​    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Przeprowadzanie analiz produktowych w celu korzystniejszego rozliczania świadczeń. Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Generowanie żądań rozliczenia i wystawianie faktur oraz korekt w systemie...
  • Specjalista ds. projektów, inwestycji i remontów

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przygotowujesz niezbędną dokumentację do zamówień na realizację zadań inwestycyjnych, projektów i remontów,przygotowujesz i realizujesz postępowania zakupowe,przygotowujesz założenia projektowe do dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych...
  • Specjalista ds. raportowania i kontroli

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie, pozyskiwanie, analiza i raportowanie danych do Grupy zgodnie z IFRS. Tworzenie harmonogramów oraz uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca. Wyliczanie i księgowanie różnic pomiędzy UoR a IFRS. Optymalizacja/projektowanie procesów w spółce (w tym...
  • Specjalista ds. Treasury - oferta dla osób z doświadczeniem w dziale finansowym

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa, Wola, ul. Skierniewicka 16/20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań poszukiwanego pracownika Działu Treasury należeć będzie m.in. : Bieżące przygotowywanie płatności, rejestrowanie w systemach bankowości elektronicznej; Współpraca z bankami w zakresie bieżącej obsługi Spółki w tym, otwieranie rachunków bankowych, bieżących i...