Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Nazwa komórki organizacyjnej: Zespół ds. Postępowań Administracyjnych COVID
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1/1
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, związanych z egzekucją przyznanych środków w sytuacjach określonych w ustawie,
- Przygotowywanie dokumentacji spraw w związku z kierowaniem do postępowania egzekucyjnego, w tym w szczególności elektronicznych tytułów wykonawczych,
- Monitorowanie przebiegu egzekucji, w tym spłat dokonywanych w związku z prowadzonymi postępowaniami,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach prowadzonych postępowań,
- Przygotowywanie okresowych informacji i analiz w zakresie realizowanych zadań,
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie wykonywania bieżących zadań.
- Wykształcenie wyższe - preferowany 1 rok stażu pracy,
- Wykształcenie średnie - 3 lata stażu pracy.
- Znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w zakresie zadań wojewódzkich urzędów pracy,
- Umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku MS Office, w szczególności Word i Excel,
- Umiejętność efektywnego planowania pracy i terminowość,
- Umiejętność samodzielnego działania,
- Zaangażowanie w wykonywane zadania,
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
- Dokładność, sumienność,
- Etyka pracy i kultura osobista.
- Znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- Doświadczenie w obszarze dochodzenia należności w postępowaniach egzekucyjnych lub windykacyjnych.
- Praca głównie wykonywana jest w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera),
- Praca w pełnym wymiarze: 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie, w godz.: 08:00-16:00.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór kwestionariusza osobowego,
- Oświadczenie do naboru - wzór oświadczenia,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
- Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego - wzór oświadczenia zgody.