Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 120339
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- winda
- drzwi odpowiedniej szerokości
Czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:
- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- prowadzi gospodarkę składnikami mundurowymi
- realizuje potrzeby komórek organizacyjnych w zakresie zlecania usług poligraficznych, introligatorskich, publikacji ogłoszeń prasowych, notarialnych poświadczeń dokumentów, dostawy artykułów promocyjnych oraz tablic i napisów informacyjnych
- prowadzi rozliczenia dotyczące opłat pocztowych, usług telekomunikacyjnych, dzierżawy łącz telefonicznych i teleinformatycznych oraz miejsca w otworze kanalizacji telekomunikacyjnej wraz z wystawianiem dokumentów księgowych za połączenia telefoniczne przekraczające ustalony limit oraz w związku z korzystaniem przez pracowników z telefonu służbowego
- przygotowuje materiały do postępowań przetargowych oraz umów i zleceń na udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi, rejestruje, sprawdza prawidłowość wpływających faktur wraz z przygotowywaniem opisu faktury zgodnie z obowiązującym zarządzeniem Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni oraz przekazuje faktury do Wydziału Finansowo-Księgowego
- zleca wykonywanie pieczątek, prowadzi ich ewidencję oraz likwiduje nieaktualne pieczątki w tym sporządza protokoły z dokonanych czynności oraz prowadzi rejestr odbiorników radiowych i telewizyjnych wraz z dokonywaniem opłaty abonamentowej RTV
- prowadzi sprawy dotyczące umów najmu, dzierżawy lub użyczenia obiektów przeznaczonych dla służb funkcjonujących na morskich przejściach granicznych w tym refakturuje dokumenty księgowe
- prowadzi dokumentację całości spraw sekretariatu Wydziału Administracyjno-Gospodarczego w tym rejestr w zakresie obecności pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego wraz ze sporządzaniem na podstawie danych planów urlopów Wydziału wraz z archiwizacją akt jawnych
- zastępuje pracowników obsługujących Sekretariaty Urzędu w czasie ich nieobecności w pracy (podczas zastępstw wykonuje wszystkie czynności z zakresu działania Sekretariatów takie jak: obsługa administracyjna sekretariatu; prowadzenie terminarza spotkań, narad; redagowanie projektów pism, komunikatów i poleceń; obsługa organizacyjna spotkań; udostępnianie informacji publicznej; prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Dyrektora) oraz zastępowanie pracowników Kancelarii Ogólnej w czasie ich nieobecności w pracy: przyjmowanie, sprawdzanie, opatrywanie pieczątką wpływu oraz rozdzielanie do właściwych komórek organizacyjnych korespondencji i przesyłek oraz ich rejestracja w programie elektronicznego obiegu dokumentów oraz dziennikach podawczych komórek organizacyjnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub 2 lata pracy biurowej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów prawa w zakresie udzielenia zamówień publicznych związanych z realizacją zadań
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- umiejętność obsługi komputera w zakresie Programów Office (w tym programu Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych