Komenda Miejska Policji w Sopocie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Sopot
Ogłoszenie o naborze Nr 107125
Warunki pracy
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca jednozmianowa
- zagrożenie korupcją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742),
- praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Zakres zadań
- Prowadzenie obrotu gotówkowego oraz obsługi kasowej Komendy,
- Rozliczanie osób zatrzymanych w PDOZ, w tym prowadzenie ewidencji wezwań do zapłaty, upomnień, tytułów egzekucyjnych i kar porządkowych,
- Dokonywanie rozliczeń w zakresie operacji finansowych z KWP w Gdańsku: rozliczanie faktur, sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
- Weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących wydatków ponoszonych przez Komendę,
- Analizowanie stopnia wykorzystania limitu finansowego, w tym rozliczanie porozumień zawartych z Urzędem Miasta w Sopocie, umów z kontrahentami, faktur, wydatków ponoszonych w zakresie funduszu reprezentacyjnego, okolicznościowego oraz funduszu zadaniowego,
- Prowadzenie gospodarki mandatowej, w tym zaopatrywanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie oraz rozliczanie bloczków mandatowych,
- Prowadzenie ewidencji i rozliczanie delegacji służbowych, rozliczanie użytkowników telefonów komórkowych oraz biegłych, tłumaczy i świadków,
- Opracowywanie projektów decyzji w sprawach przyznania, odmowy, cofnięcia lub zwrotu równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego, brak lokalu mieszkalnego, w sprawach pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów,
- Prowadzenie ewidencji mieszkań służbowych, ewidencji funkcjonariuszy ubiegających się o przydział mieszkania służbowego oraz wykonywanie czynności związanych z przydziałem lokalu mieszkalnego,
- Realizowanie zadań związanych z postępowaniem z pojazdami zabezpieczonymi do celów procesowych,
- Sporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę do naliczenia należności policjantom i pracownikom oraz prowadzenie ewidencji dopłat do wypoczynku, przejazdy raz w roku, dojazdy do służby.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych,
- Bardzo dobra znajomość przepisów o: Policji w zakresie przepisów ogólnych i organizacji Policji, rachunkowości, finansach publicznych, przepisów podatkowych,
- Znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe