Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Ogłoszenie o naborze Nr 105962
Warunki pracy
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon; - wyjazdy służbowe (teren działania NoOSG).
Zakres zadań
- przygotowywanie wstępnej dokumentacji dotyczącej przygotowanych do wszczęcia zadań remontowo-inwestycyjnych. Uzyskanie zgody do realizacji zadań od organów zewnętrznych jak i wewnętrznych organów SG w celu prawidłowego przygotowania zadania remontowego do realizacji;
- współdziałanie z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami państwowymi i społecznymi w zakresie właściwości sekcji w celu prawidłowej realizacji zadań sekcji;
- opracowywanie wniosków dla Komendanta Oddziału w zakresie właściwej gospodarki obiektami i terenami, dyslokacji jednostek organizacyjnych Oddziału SG, pozyskiwanie nowych obiektów i terenów w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomości;
- uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych oraz usług. Przygotowywanie umów na roboty budowlane i inwestycje w celu odpowiedniego przygotowania dokumentów do wszczęcia procedur przetargowych;
- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG w celu realizacji zadań sekcji;
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług;
- udział w planowaniu zadań remontowych i inwestycyjnych w celu prawidłowej realizacji zadań sekcji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy w administracji
- znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz znajomość ustawy Prawo Budowlane;
- umiejętność obsługi komputera;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność;
- umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność;
- prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe