Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104892
Warunki pracy
Praca biurowa, w pomieszczeniu na 2 piętrze, bez windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym.
Zakres zadań
- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszy Komendy Rejonowej Policji Warszawa V oraz aktualizacja systemu SWOP poprzez dokonywanie właściwych zapisów.
- Prowadzenie akt osobowych policjantów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, tj.: kompletowanie dokumentów związanych ze sprawami osobowymi oraz stosunkiem służby oraz dokonywanie wpisów dotyczących przebiegu służby w celu przechowywania dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego; przygotowywanie akt osobowych, rozkazów personalnych i innych dokumentów kadrowych celem zarchiwizowania i przekazania do archiwum.
- Wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy w tutejszej komendzie poprzez kierowanie policjantów/pracowników na badania wstępne, okresowe, kontrolne, specjalistyczne, do celów sanitarno - epidemiologicznych a także prowadzenie ewidencji wydanych skierowań oraz wykonanych badań lekarskich, aktualizacja systemu SWOP w tym zakresie, współpraca z Zespołem Medycyny Pracy KSP w celu prawidłowego realizowania zadań i czynności wynikających z przepisów w tym zakresie.
- Realizowanie czynności związanych ze zmianami spraw osobowych policjantów, m.in. przyjmowanie i weryfikacja druków ZUS oraz przekazywanie informacji o zmianie miejsca zamieszkania policjantów do ewidencji alarmowej w celu prawidłowego realizowania wytycznych wynikających z przepisów w tym zakresie;
- Ustalanie uprawnień policjantów i pracowników do nagród jubileuszowych, wysługi lat pracy oraz urlopów wypoczynkowych, dodatkowych i okolicznościowych oraz przygotowanie tych informacji w celu przekazania właściwym komórkom organizacyjnym Policji.
- Monitorowanie zagadnień związanych z terminowym sporządzaniem opinii służbowych i kart opisu stanowiska pracy policjantów oraz monitorowanie rozliczania kart przeniesienia/zwolnienia policjantów.
- Sporządzanie dokumentów na żądanie uprawnionych organów (m.in. prokuratur, sądów itp) - w szczególności współpraca z Wojskowymi Centrami Rekrutacji w zakresie wyłączania i ustaniu przyczyn wyłączania policjantów i pracowników oraz prowadzenie wykazu i dokumentacji zw. z mobilizacją.
- Udzielanie przełożonym, kierownikom komórek organizacyjnych oraz policjantom - informacji w zakresie obowiązujących przepisów służbowych oraz innych spraw osobowych a także opiniowanie wniosków policjantów w sprawach osobowych celem dalszej realizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
- Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania (prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych, ustawa o Służbie Cywilnej, ustawa o Policji oraz przepisy wykonawcze do ustaw)
- - umiejetność analizowania i wnioskowania, - radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, - organizacja pracy właśnej, - doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - Umiejętność komunikacji i dobrej organizacji pracy własnej; - dobra znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet Office)