Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca na pierwszym pietrze 2 pietrowego budynku bez windy, praca przy komputerze, obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- przyjmowaniem i ewidencjonowaniem korespondencji, przedkładaniem do dekretacji oraz rozdział na poszczególnych funkcjonariuszy,
- prowadzeniem ewidencjii i rejesyrów kancelaryjnych,
- kompletowaniem spraw ostatecznie zakończonych i przekazywaniem ich do składnicy akt,
- prowadzeniem rejestrów pieczęci i stempli oraz ewidencji pomocniczej sekretariatu,
- prowadzieniem zagadnień związanych z medycyną pracy,
- prowadzeniem ewidencji urlopów i L-4 funkcjonariuszy i pracowników,
- wprowadzaniem korespondencję do programu Elektroniczny Nadawca.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
- znajomość systemów informatycznych i obsługi komputera,
- umiejętność obsługi sekretariatu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe