Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
1 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ze znajomością języka francuskiego
Zakres obowiązków:
Wsparcie działu księgowego
Odpowiadanie na zapytania dotyczące faktur, zamówień, itp.
Analiza salda na kontach Klientów
Tworzenie świetnej atmosfery w zespole
Wymagania:
Znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1- warunek konieczny
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny
Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
1 dni
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...