Specjalista Zarządzania Projektami
Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym Klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.
Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około 1 mln Klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo, w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska Sp. z o.o., która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych. Do Grupy innogy w Polsce należą farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów.
- Koordynacja działań optymalizacyjnych w procesie End 2 End
- Inicjowanie projektów/zmian oraz rekomendowanie usprawnień w drodze analizy procesów End 2 End
- Określanie kosztów wdrażania usprawnień i niezbędnych zasobów w ramach planowania projektu/zmiany
- Określanie zakresu projektu oraz koordynacja jego wdrożenia poprzez identyfikację obszarów, wymagań biznesowych, rekomendowanie zmian w procedurach oraz komunikowanie niezbędnych zmian m.in. poprzez przygotowanie informacji do materiałów szkoleniowych
- Reprezentowanie obszaru w projektach cross-funkcjonalnych poprzez prezentację obecnego procesu i określanie wpływu projektu na dany obszar
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami w dużej organizacji
- Doświadczenie zarządzania procesami
- Doświadczenie w branży energetycznej
- Znajomość metodyki opisywania, tworzenia, optymalizacji procesów (Lean, Six Sigma)
- Znajomość metodyki prowadzenia projektów
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość Enterprise Architect
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Otwartość na zmiany
- Kreatywność i innowacyjność
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
- Pracę pełną wyzwań
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Dużą samodzielność w działaniu
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji
- System premiowy
- Udział w dynamicznym rozwoju firmy
- Prywatną opiekę medyczną i kartę sportową